Voor Truida en Suus

Hallo Lady's

lang alweer niet gesproken!
Klinkt lekker die vakantie, Truida! Heerlijk, effe niks doen!
En Suus, spannende verhalen van de accupunctuur. Ben erg benieuwd wat je er over een tijdje van vindt.
De microcurettage was dus niet echt een pretje. Over 2 en een halve week moet ik voor de HSG. Weer balen want eigenlijk had het ziekenhuis beloofd dat dat eerder zou kunnen waardoor ik niet een cyclus zou verspillen....voor de HSG mag ik namelijk niet zwanger worden. Nu vindt dat onderzoek pas na mijn eisprong plaats dus deze cyclus wordt in ieder geval weer niets. Zou aan de andere kant ook wel erg toevallig zijn als het nu in eens wel zou lukken. Maar goed, je weet het niet!! Bovendien baal ik er altijd enorm van als ze eerst dit zeggen en later dat. Helaas valt er weinig aan te veranderen. Weten jullie of zo'n HSG op een bepaald punt in je cyclus moet plaatsvinden? of maakt dat niet uit?
Spannend hoor, jullie as toestanden. IUI en IVF. Ben benieuwd waar wij uitkomen.

Succes maar weer...en genieten jullie ook zo van eindelijk de zon?!

groetjes Bo

Lieve Bo

Inderdaad alweer een tijdje geleden dat ik je heb gesproken,maar ben blij dat het goed met je gaat.
Met mij gaat ook alles prima,de vakantie was gewoon weg fantastisch.Maar dat heb je al gelezen hahahaha.
Bij mij moest toen dat HSG onderzoek direkt nadat ik ongesteld was geweest dus zeg maar vrijdags er af en maandags dat onderzoek,want ze moeten echt zeker weten dat je niet zwanger bent.Ze gaan niet van tevoren kijken of je misschien toch bevrucht bent,tenminste bij mij niet,hebben ze direkt dat vloeistof er door gespoten.
Ik hoop dat jij dit ook allemaal snel achter de rug zult hebben en dat je gewoon met een gerust hart verder kunt,mij heeft het in ieder geval wel opgelucht dat ik geen verklevings had.Toch weer een zorg minder zal ik maar zeggen,want op een gegeven moment weet je gewoon niet meer wat er wel eens mis met je kan zijn.

En dan die zon heerlijk toch gewoon,we leven ook haast helemaal niet meer binnen,we gaan s'morgens naar buiten en komen tegen de avond(je kunt zien hoe laat ik naar binnen ben gegaan) weer binnen.Werd nu toch wel een beetje frisjes,ondanks dat mijn man de vuurkorf aan heeft gedaan.En eigenlijk was ik nieuwsgierig of jullie alweer wat van je hadden laten horen hahahahahahahahahahahaahaa
Hoezo weer teveel mee bezig hahaha,vind het gewoon fijn om er met jullie over te kletsen.Maar ik ga nu weer stoppen ga zo even douchen en dan kijken of ik mijn man nog ergens voor kan porren hahaha....

Veel liefs en tot schrijfs Truida

Hoi Bo,
Ik weet dat ze de HSG binnen de eerste 10 dagen gerekend vanaf de eerste dag van je ongi moeten doen.
Succes en laat even weten wat de uitslag is!
Bij mij was alles toen oke.
Liefs

Terug
Bovenaan