voor Truida

Beste Bo

Inderdaad heb je een poos niets van mij gehoord.....ik was er even helemaal door,had echt even rust nodig.
Ik heb het gevoel dat ik er nu ook nog niet rustig over ben.Mijn vriendin is namelijk na 3 maanden te zijn gestopt met de pil zwanger,ik gun het haar van harte en ben ook wel blij voor haar maar jeetje zeg wat steekt dat.Dus ik had even helemaal een dip.
We moeten deze maand weer naar het ziekenhuis en dan gaan ze over op IUI.Dus volgende week moet ik ongi worden en dan kan het beginnen en zien we wel weer hoe lang het duurt voor het (eindelijk) raak is.Ben nog nooit zo negatief geweest als de laatste 2 weken.Bah ik baal soms van mezelf maar ja kan er niets aan doen..
Viel echt wel tegen he dat hsg onderzoek,ik vond dat toen ook.Echt die pijn wat je dan voelt is niet prettig.Ik had trouwens niet dat mijn periode daar van in de war was geraakt,ik hoop dat ie ook snel weer op regel is want wat is er nou vervelender als altijd maar weer moeten wachten wanneer je het word(liever niet natuurlijk)...Was alles wel goed doorgankelijk bij je,geen verklevingen enzo.Ik hoop het voor je.
Nou tot schrijfs maar weer,ik zit er niet elke dag achter,hoop dat je dat begrijpt.Maar lees wel jouw verhalen hoor en ik beantwoord ze ook wel kan allen soms even duren...

Nou ik ga want ik moet zo werken.
doei doei
Heel veel liefs Truida

Terug
Bovenaan