Voor Tryce

Hoi Tryce,

Mijn curetage is nu 4,5 weken geleden. Na mijn eerste mk was ik na 4 weken weer ongi. Nu nog steeds niet. Waarschijnlijk speelt de onrust en zorgen van begin deze week ook mee. Natuurlijk kon ik mezelf niet bedwingen, en heb ik vanmorgen een test gedaan. Negatief. Eigenlijk verwachte ik het wel, maar je blijft toch hopen. Ik heb klachten die op ongi wijzen. Dus het zal morgen of zo wel beginnen. We wachten het wel af. Ik weet dat het na een miskraam tussen de 4 en 6 weken kan duren voordat je ongi word.
Ik ben benieuwd hoe het bij jullie gaat verlopen. Hopelijk is het weer gauw raak voor jullie!
Veel klusplezier!

Groetjes, Kat

Hallo!
Ik begrijp uit je stukje dat je twee mk's hebt gehad. Vervelend zeg. Toen ik zwanger was van mijn dochter deden we daar een half jaar over. Nu we gestopt zijn met de pil ging ik daar ook vanuit. Maar ik was gelijk zwanger. Errug verbaasd maar reuze blij. Enhet kwam niet in me op dat het wel eens mis kon gaan (dat was op mijn dochters verjaardag...). Al moet ik wel zeggen dat ik voorzichtiger was dan bij de eerste. Ik werk op een kinderdagverblijf, en daar hoorde ik van alles. En dat blijft wel hangen. Ik voelde me ook echt helemaal zwanger; linnen broek gekocht en een spijkerrok(met voortenten). Ik heb er weer van geleerd zullen we maar zeggen. Ik hoop dat ik die linnen broek snel aan kan, en anders verf ik 'm zwart!!! Een kleintje erbij is zo gewenst (bij wie niet!). Toen Nikki 1,5 jaar oud was hebben we een mega-dip in de relatie gehad. We zijn eruit gekrabbeld en dit voelt als een kroontje op onze relatie! Nog ff geduld dus. Maar ik hou je op de hoogte! Greetz

Hoi Tryce,

Net als jij heb ik er dit keer helemaal niks van gemerkt. Ik voelde me op en top zwanger. Was ook al aan het groeien.( met bijna 8 weken!)
De eerste keer waren er voortekenen. Ik had met  bijna 6  weken bloed verloren. Met 7 weken gekeken, en er zat een lege vruchtzak. Met 9,1 week is het weggehaald. Het wilde niet uit zichzelf. 4 Maanden daarna was ik zwanger van onze zoon. Dit keer ging het allemaal goed.
Met deze miskraam was er wel een vruchtje, maar na onderzoek blijkt het waarschijnlijk in de aanleg al fout gegaan te zijn. Het is dus op een gegeven moment gewoon gestopt met groeien. En dat is goed. Heel jammer, maar goed. Nu gaan we vol goede moed weer verder. We zijn ervan overtuigt dat het ons nog wel een keer gaat lukken. We zien wel hoe lang het duurt. Maar ik ben nooit meer onbezorgd zwanger. Maar dat idee zul jij nu ook wel hebben.
Wat goed dat jullie zo gevochten hebben voor jullie relatie. Knap hoor! Je hoort zo vaak dat mensen gaan scheiden. En een tweede kleintje is idd een mooie kroon op jullie hervonden geluk! Dat maakt het helemaal af.
En die kleren? Gewoon bewaren. Dat kleuren is een goed idee. Ik had net een korte broek gekocht. Ben bang dat ik daar weinig mee ga kunnen doen. We zien het wel!

Groetjes, Kat

Ps: mijn zoon Thom is net 2. Hoe oud is jouw dochtertje?

Haai!
Onze dochter heet Nikki en is eind april 3 geworden. Volgend jaar gaat ze al naar school... We wilden altijd maar 1 kindje maar toen Nikki heel ziek werd na haar geboorte, en ik haar pas meekreeg toen ze 3 mnden was, wist ikal snel dat ik het nog 's wilde meemaken. Maar dan zoals het hoort. Je weet wel dat kleine pieterige peuterige. Voor mijn gevoel was ze al een reus toen ze naar huis mocht!
Ik vind het erg vervelend dat ik niet weet wanneer ik ongi wordt. Ik heb allerlei steken en een drukkend gevoel onder in mijn buik. Waarschijnlijk van ongi worden, maar dit had ik de vorige x ook (en toen was ik zwanger). Weet je wat het is we willen zo graag dat ik gewoon met gemak alles in mijn hoofd kan inbeelden. En dan is de teleurstelling veel groter.... Waaaah! Wat een gezeur van me. Sorry! Greetz

Terug
Bovenaan