voor una

heej

tis niet dat ik onzeker ben hoor maar ik vind die verhalen gewoon zielig voor die gene die het mee heeft gemaakt ik ben nu 7 weken zwanger en ik moet over weken voor de 2 keer naar de huisarts die doen hier in zierikzee de controles omdat je hier niet meer thuis mag bevallen en dan ben ik 9 en een halve week en dan gaan we proberen het hartje voor het eerst te horen en daarna moet ik bij 12 weken voor het eerst naar de gynacoloog en dan krijg ik me eerste echo'tje dus dat duurt nog 4 a 5 weekjes dus ja maar verder voel ik me prima en jij moet ook proberen je niet te veel zorgen te maken hoor het komt vast goed en probeer te genieten groetjes remona
 
Hoi Remona,

Ik ben gewoon onzeker omdat ik opeens nergens meer last van heb. Misschien dat ik de verloskundige wel even bel om mijn verhaal te doen. Dan hoop ik dat ze me kan geruststellen :)
Natuurlijk lees je op een forum meestal berichtjes die gaan over verlies en verdriet en klachten en dat beinvloed je eigen onzekerheid. Maar het gaat het in de meeste gevallen gewoon goed en dat moet ik niet vergeten.
Fijne zwangerschap en groet, Una
 
ja als het je geruststelt zou ik ook even bellen met de vk, hoever ben je eigelijk? maak je maar geen zorgen hoor en soms heb ik ook nergens last van dan zijn me borsten minder gevoelig dan normaal ik denk dat veel mensen dat wel hebben hoor alleen ik denk ook dat je door het lezen van dit forum gewoon nogmeer onzeker word en dat bedoelde ik ermee te zeggen nou laat me even weten hoe het afgelopen is ok liefs remona
 
Terug
Bovenaan