Voor vaderdag sleutelhanger met foto in kristal

A

Anoniem

Guest

Omdat een aantal van jullie mij er om gevraagd hebben hier de gegevens. Bij www.crystalcopy.nl hebben ze geweldige kristallen voorwerpen waar je in 2D een foto van je kind in kunt laten laseren. Mocht je in de buurt van Asten wonen dan kan het zelfs in 3D, maar voor 3D moeten ze je kindje "live" aanwezig hebben. Je kunt via de mail een foto sturen en deze laseren ze in het voorwerp van je keuze. Dit kan al vanaf een sleutelhanger vanaf €12,50. Er is een prijslijst op de site aanwezig. Voor de sleutelhangers komt er €2,00 bezorgkosten bij, voor grotere voorwerpen €6,00.
Je voeldoet dan eerst de rekening en krijgt vervolgens netjes je spulletjes terug gestuurd. Ik heb het zelf laten doen voor een vriend van ons van wie de vader was overleden. Zij vonden het echt prachtig. Ik kan je wel aanraden om een sleutelhanger met lampje te pakken want dan zie je het nog mooier.
Ik denk een origineel vaderdag kado, en ook nog te betalen.

Ik wil nog wel even zeggen dat ik echt helemaal niets met dit bedrijf te maken heb verder want het lijkt wel heel erg op een reclame nu

Liefs Linda, mama van Marissa 7.5 maand

Ik ga morgen eens ff kijken wat ik ga nemen, maar vind dit echt een leuk idee, Linda!!

Groetjes!

Hoi Inge ten Cate,

jij had gevraagd naar deze sleutelhangers, was benieuwd of je het bericht ook al gezien hebt want er is zoveel activiteit op het forum dat onderwerpen zo weg zijn.

groetjes Linda

Hoi Linda,

IK had het berichtje gelezen en ben al druk aan het zoeken naar een leuke foto. Ben een paar dagen niet zo bezig geweest met het forum. Is zulk lekker weer en zijn dus veel met Maaike buiten. Ze wil bijna alleen nog maar naar buiten.

Ga er zeker een uitzoeken hoor. Bedankt voor je idee.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan