voor valantijszwangere!

Hoi Miranda,

je schreef in je reactie op het topic over 3 flessen dat je nog steeds het advies van het cb opvolgt en het moeilijk vindt om dit los te laten. Ik heb zo'n foldertje van het cb gekregen bij het eerste huisbezoek en daarin staat het voedingsschema van kinderen tot 12 maanden. En daar staat het volgende bij voor kinderen van af 5 maanden en een gewicht tussen de 5900 en de 8000 gram: 4-5 keer 200ml (180ml +6 schepjes)  volledige zuigelingenvoeding. Het gaat dan om totaal 800 tot 1000ml voeding (water +schepjes). Maar als  Alana niet komt voor een voeding en slaapt wel door tot haar normale tijd, dan is het bewijs al wel geleverd dat ze zonder die laatste fles kan!!!
Ik zal blij zijn als Stijn die laatste fles ook niet meer hoeft, ben het wel een beetje beu dat 's avonds nog voeden!

Succes ermee!

groetjes,
Kiki (mv Stijn bijna 20 weken)  

ja,ik wou ook even op miranda reageren:
kijk zelf naar je kindje.5 flessen met ruim 5 maanden is echt niet meer nodig.ja,als je kindje het nodig heeft wel natuurlijk,maar je schrijft zelf al dat ze makkelijk met minder kan.boas drinkt al vanaf hij een week of 14 is 4 flessen.af en toe naar behoefte eentje meer.weet je,die cb-mensen geven gewoon hun eigen mening als advies,met als leidraad die schema's.maar die schema's gaan lang niet bij alle kindjes op(dan was boas nu ondervoed geweest) en de mening van die cb-"dokters" al helemaaaaal niet.dan word je hier wijzer

Terug
Bovenaan