Voor Vanessa

Wat leuk dat je ook net bent gestopt met de pil. Het lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen.
Vind jij het ook zo spannend? Voor ons is het onze eerste dus alles is nog nieuw en ik ben zo benieuwd hoe het zal zijn.
Heb jij ook dat je bij elk pijntje en krampje meteen denkt "Zou dat betekenen dat ik zwanger ben?"
 
sorry, ik ben Vanessa niet, maar ik herken me wel in dit verhaal. Ik ben ook pas gestopt (1 maand) en meteen dacht ik toen ik van alles voelde: "Zou dit het zijn?".
 
Ja, ik vind het ook super spannend en voor ons is het ook de eerste! Heb inderdaad ook dat bij alles wat ik voel dat ik meteen vanalles ga denken!! Mijn vriend en ik zitten zelfs al naar kinderkamers op internet te kijken.....Erg he! Heb er echt zin in!

Liefs Vanessa

 
Hai meiden,

Wel erg prettig om te lezen dat je niet de enige bent. Wij zijn ook 2 maanden geleden gestopt en ik voel mij de hele week al niet erg lekker, misselijk gevoel, zeer moe en raar gevoel in je buik. Nou moet ik volgende week woensdag ongi worden dus een spannende tijd breekt aan. Wel realiseer ik me dat het dan wel heel snel raak zou zijn. Houd me op de hoogte hoe het bij jullie verloopt en Vanessa dat je al babykamers kijkt op internet kan ik me goed voorstellen. Wij hebben die neiging ook, maar doen het niet om nu al teleurstellingen te voorkomen. Succes allemaal knuffels Marije
 
Jaaaaaaaaaa, ik heb hetzelfde!!!! Ik probeer er niet teveel aan te denken! Maar zeker toen ik 2 weken over tijd was ga je je allerlei dingen in je hoofd halen. Helaas ging het fout! Maar sinds dien probeer ik helemaal niet teveel over dat soort dingen te denken! Geen gekke dingen in mijn hoofd halen, om maar niet weer teleurgesteld te worden! En in het begin keek ik ook naar vanaalles en nog wat op internet, in boekjes etc. Maar dat doe ik nu ook nog zo min mogelijk! Maar goed, we zijn dan ook al 8 maanden verder sinds het stoppen en dan vole je je toch wat anders dan in het begin.......

Maar kijk er ook erg naar uit hoor, en hoe langer het duurt hoe meer dat wordt!!! Maar het gaat ons lukken!!!!!
 
hallo meiden,
Ben dus niet de enige die in een spannende tijdperk zit!
We zijn van maart dit jaar gestopt met de pil en heb het gevoel dat t nu wel eens raak kan zijn.
Moet nog wel een week wachten voor ik t zeker weet maar toch.
Ben misselijk/moe en raar gevoel in mijn onderbuik en oja heb eigenlijk de gehele dag honger!!

groetjes An
 
Terug
Bovenaan