Voor Vanessa

Ik was alweer te snel met versturen van het vorige bericht want jij hoort natuurlijk ook bij de 14 juli NOD-maatjes. Hoe is het met jou ?? Of ik heb er overheen gelezen maar laatste tijd weinig van je gehoord ?? Ben je misschien al op vakantie ?? Ik hoor het graag !!!

Groetjes Biaggi
 
He Biaggi,

Met mij is alles goed, ben er wel, maar heb het erg druk de laatste tijd. Ben nu een middagje vrij, dus even bijlezen!! Ik heb de laatste week veel last van gevoelige tepels, harde buik en krampjes, maar denk zelf dat het komt doordat ik gestopt ben met de pil, zit pas in ronde 1. Hoop ook dat ik op 14 julie ongi wordt, dan weet ik dat ik een reglmatige cyclus heb. Liever ben ik natuurlijk zwanger, maar daar ga ik nog maar niet vanuit!!!
Jammer dat je niet op vakantie gaat, zat vorig jaar in hetzelfde schuitje, ook nieuw huis gekocht en veel aan gedaan. Dit jaar gaan we wel, maar lekker last-minute eind augustus.

Hoe is het met jou? Al ergens last van? Ben erg benieuwd!

Tot snel,

Liefs Vanessa


 
Hé Vanessa,

Met gaat het verder prima. Ik heb eigenlijk voor het eerst eens geen klachten !!! Zou het een goed teken zijn bij mij ??? Ik hoop het zo !! Wat je cyclus betreft hoop ook voor je dat 'ie, als je niet zwanger bent, de 14e komt. Maar knoop je nergens aan vast. Mijn eerste ronde werd ik op dag 27 ongi, mijn tweede ronde dag 30 en mijn derde ronde dag 33. Dus het zegt helemaal niets. Ik dacht namelijk ook dit is kat in het bakkie maar vergeet het maar !!! Ik ga ook gauw even de rest lezen, vind het in ieder geval leuk weer wat van je te lezen !!!

Liefs Biaggi
 
Terug
Bovenaan