Voor Vlinderjana

Hoi Jana,

Ik las je berichtje en zag dat je al helemaal klaar bent voor de 1ste IVF. Spannende tijd breekt er aan! Zijn de eerste gesprekken in het VU goed gegaan? Wij gaan toch niet naar het VU maar naar het AMC. Ik zit er alleen even helemaal doorheen, ik heb nu 1 1/2 week geleden IUI nr 6 gehad en zit weer te wachten tot de  komen..(woensdag) ik voel me niet anders dan anders dus ik verwacht hier ook weer niets van, klinkt negatief maar ik heb nooit echt een goed gevoel bij IUI gehad. Ons nieuwe huis wordt gebouwd en ik kan niet én IVF én verhuizen, ons is ook aangeraden om wel de intake te doen en dan een pauze in te lassen. Ik vind het ook erg eng het IVF traject...zie er erg tegenop.

Ik ga je zeker helemaal volgen en vind je erg dapper (ook de andere meiden) en hoop ook zeker dat het gaat lukken. Héééél veel succes!!!!!!!!

Groetjes

Goeiemorgen  M_M,

dus je zit nu in je wachtperiode van iui 6.
Spannend, hoop dat deze poging geslaagd is,
en je zo wie zo niet over IVF hoeft na te denken.

je gaat, als het wel zover komt, in behandeling bij het AMC.
waarom ben je geswitst?
het AMC heeft nml. langere wachttijden.
bij het VU kom je sneller in aanmerking voor IVF.

ik begrijp dat je even een rust pauze in wilt lassen na de iui en voor de start van IVF.
dat hebben wij ook gedaan. 2mnd.
maar ongeacht of je een mnd pauze neemt of een half jaar het onbekende blijft altijd eng.
mischien dat een lange rustpauze het juist moeilijker maakt om het ziekenhuis weer op te pakken.....!?

wij zitten nu ook in een drukke periode.
we hopen na de zomer ook ons nieuwe huis te kunnen betrekken,
en daarnaast zitten we in een ommezwaai wat werk betreft.
maar dat weerhoud ons niet van de IVF.
dat staat op nmr. 1.
positief blijven denken en bepaalde zaken los proberen te laten.
dan komt het echt wel goed.

suxes en een warme groet van,
Jana.

Terug
Bovenaan