Ha Jana
Bedankt voor je berichtje, enne, het klopt wel dat ik idd niet zo vaak op deze site ben... Heb het afgelopen maand ook weer erg druk gehad met vanalles buiten het zwanger worden om (heb een nieuwe baan gevonden, begin al over een paar weekjes!).
Bovendien trek ik het soms ook niet, het forum. Kan het niet altijd even goed handelen, al die lotgenoten die zo moeten vechten om papas en mamas te worden, word er soms een beetje moedeloos van. Maarre, van de andere kant heb je er ook weer veel steun aan elkaar natuurlijk! Ben ook altijd erg blij van jou te horen.
Maar goed, IUI5... aanstaande zaterdag is mijn NOD. Ik had tot vandaag een erg goed gevoel bij nummer 5, alles ging heel soepel, de puregon spuiten ging goed, twee mooie eitjes, de inseminatie zelf ging heel makkelijk, slijm heel goed, zaadjes hoogste score van ons ooit... Kortom, alle vertrouwen (eigenlijk voor het eerst). Maar... voel sinds vandaag volgens mij toch weer een ongesteldheid aankomen... Getverdemme! Volgens mij stoot mijn lichaam eventuele bevruchtingen gewoon meteen af of zo... We hadden deze maand toch alle omstandigheden mee...
Maar we gaan gewoon door (zoals jij ook al zei)! Het enige wat helpt is positief blijven en hoop houden! En dat doen we tot we er bij neervallen!
Weet jij al wanneer je de cryo terugplaatsing zal hebben? Zal dat begin aug. zijn, of later? En moet je dan ook van te voren hormonen nemen? Ik ben heel benieuwd.
Ik denk dat het bij ons ook op IVF zal gaan uitdraaien... Meisje, heel veel sterkte en kracht, en ik hoop echt dat jullie volgende poging dan eindelijk mag slagen!!
Hou me op de hoogte! Veel liefs en een dikke knuffel, Maantje