Voor Wanda

Hoi Wanda.

Ik las dat jij ook donderdag voor de echo moet. Spannend hoor. Als het goed is dan ben ik morgen 6 weekjes zwanger maar dat kan ook 6 weken en 1 dag zijn of 6 weken en 2 dagen. Mijn cyclus is zeer onregelmatig dus ben ik maar gaan tellen vanaf de positieve test. Donderdag zal ik wel wat meer te weten komen. Als het dan goed gaat met ons allebei dan krijgen we in januari een kindje rond dezelfde tijd. Dat zou echt geweldig leuk zijn. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en succes voor donderdag en ik hoop dat je een mooi kloppend hartje te zien krijgt.

Groetjes Petra

Hoi Petra,

Bedankt voor je reactie,

Ik ben nu al hartstikke nerveus voor aankomende donderdag!
Ik hoop echt dat er nu al wat moois te zien zal zijn met als allerbelangrijkste een HARTJE!!

Ik weet ook niet precies hoever ik ben omdat ik meteen na de curretage weer zwanger ben geraakt, maar op zijn korts ben ik vandaag 6wk3dg dus op 8 januari uitgerekend.
Dan zullen we idd dicht bij elkaar zitten met de datums..

Hoeveel kinderen heb je al?

Groetjes Wanda

Hoi Wanda.