Voor Wanda

Hoi Wanda.

Ik las dat jij ook donderdag voor de echo moet. Spannend hoor. Als het goed is dan ben ik morgen 6 weekjes zwanger maar dat kan ook 6 weken en 1 dag zijn of 6 weken en 2 dagen. Mijn cyclus is zeer onregelmatig dus ben ik maar gaan tellen vanaf de positieve test. Donderdag zal ik wel wat meer te weten komen. Als het dan goed gaat met ons allebei dan krijgen we in januari een kindje rond dezelfde tijd. Dat zou echt geweldig leuk zijn. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en succes voor donderdag en ik hoop dat je een mooi kloppend hartje te zien krijgt.

Groetjes Petra

Hoi Petra,

Bedankt voor je reactie,

Ik ben nu al hartstikke nerveus voor aankomende donderdag!
Ik hoop echt dat er nu al wat moois te zien zal zijn met als allerbelangrijkste een HARTJE!!

Ik weet ook niet precies hoever ik ben omdat ik meteen na de curretage weer zwanger ben geraakt, maar op zijn korts ben ik vandaag 6wk3dg dus op 8 januari uitgerekend.
Dan zullen we idd dicht bij elkaar zitten met de datums..

Hoeveel kinderen heb je al?

Groetjes Wanda

Hoi Wanda.

Wij hebben 3 kindjes. De oudste heet Jamey en is een autistisch jongetje van 6 jaar. Hij gaat naar het speciaal basisonderwijs en met behulp van PGB gaat hij af en toe logeren op een logeerboerderij. Ons middelste kindje is een meisje. Ze heet Yentl en is 3 jaar. Yentl heeft op jonge leeftijd astma gehad. Ze heeft hievoor drie keer een ziekenhuisopname gehad. Daarna heeft zo totdat ze 3 werd thuis pufjes gehad en gelukkig is ze er nu overheengegroeid. Als laatste werd in 2006 Quinn geboren. Deze jongeman heeft ook astma maar doet het op dit moment erg goed op de pufjes. Hij heeft 2x een ziekenhuis opname gehad. Hij staat nog wel onder controle bij de kinderarts. De tweede ziekenhuis opname was erg zwaar voor het mannetje. Zijn longetjes wilden in eerste instantie niet reageren op de medicatie. Op het moment dat ze hem aan de monitor legden schrokken mijn man en ik enorm maar gelukkig gaat alles nu heel erg goed met hem. Ik vind het heerlijk om een groot gezin te heben maar ik vond het wel moeilijk om na de 4e miskraam in december de keuze te maken om het wel of niet nog een keertje te proberen. De kindjes krijgen natuurlijk altijd wel wat mee van het verdriet van de ouders en dat wil ik ze niet te vaak aan doen. Op dit moment kan ik dus alleen maar hopen dat het goed komt deze keer. Donderdag weten we meer.

Hoeveel kindjes heb jij of ga je voor de eerste?

Groetjes Petra

Hoi Petra,

Nou, lees dat je best wel getobt hebt met je kindjes en dan toch nog een kindje erbij ,Petje af voor je hoor!
En dan 4 miskramen! Meid hoe heb je het overleeft!

Hele leuke namen hebben je kinderen gekregen!

Voor ons word dit eigenlijk ook ons 4e kindje...
Ik zal het even in het kort vertellen:
Na jaren bezig te zijn geweest, nou ja jaren (2jaar) Mochten we starten met i.v.f. en gelukkig in een keer raak.
Dolgelukkig waren we en vooral toen we hoorden dat het er 2 gingen worden!!
Alles ging eigenlijk heel erg goed tot ik ineens heel erg veel steken kreeg.
Maar zocht er eigenlijk niks achter, zal wel van de stress zijn want we gingen de volgende dag namelijk trouwen.
"S nachts toch maar even naar de verloskamers gegaan en bleek ik al 3cm ontsluiting te hebben en dus al heel de dag weeen i.p.v. onschuldige steken.
De volgende dag dus geen trouwerij voor ons....
maar goed de kindjes waren het allerbelangrijkste en met weeenremmers geremd, maar  ben ik toch nog diezelfde dag bevallen van Nick* en Noah*(24 weken).(28-08-05)
Ze hebben nog een paar uurtjes geleefd  ...

Na heel veel verdriet bleek ik na 3 maanden ineens spontaan zwanger te zijn geraakt van onze dochter Evi (19-08-06).

In augustus 2007 weer gestopt met de pil en 15 januari testte ik weer positief, maar helaas met 11 weken bleek het hartje te zijn gestopt...
En nu dus weer zwanger....En weer spontaan!

Dus na al dat verdriet willen wij ook gewoon weer een lief klein hummeltje in onze armen kunnen sluiten.
En vooral voor Evi zou het leuk zijn als ze er een brusje bij zou krijgen..

Beetje lang verhaal geworden

Nog maar 3 nachtjes en dan is het al donderdag...pffff...

Veel liefs Wanda

Terug
Bovenaan