Voor weeën

Hoi dames.

Heb nu sinds een aantal dagen telkens voor/oefen weeën.
Er zit echt totaal geen regelmaat in.
Het doet niet echt pijn maar kan ook niet zeggen dat het fijn voelt.
Wordt er wel een klein beetje zenuwachtig van, ben benieuwd wanneer het echt door gaat zetten.
Ben nu 38.3 weken!

Liefs Danielle

Oeeh spannend hoor. Ik voel ook regelmatig wat gerommel maar ik vind het ook wat moeilijk om nou echt te zeggen wat het is. Lukt het je nog wel wat om te ontspannen?... doe lekker rustig aan.. dan probeer ik dat ook :)

Hey Danielle,

Ik heb er ook last van, vind het zo spannend!
Iedere keer denk ik: zou het nou gaan beginnen? Maar blijkbaar kan dit nog wel even aanhouden :-(
Hoop niet te lang, want kan er soms amper van lopen.
Bij mij helpt het wel om op de buikademhaling te concentreren, daardoor ontspan ik.
Snap dat je er zenuwachtig van wordt, maar inderdaad toch proberen te ontspannen :)
Echt de laatste loodjes! Succes ermee!

Groetjes Kim

Spannend zeg!!!
Houden de voorweeën jullie ook wakker?
Heel lang zal het allemaal niet gaan duren...

Hier nog geen voor weeën, maar wel indalingsweeën gehad. Grappig om te zien dat mijn buik nu een stukje gezakt is. Verder nog niks...maar ik ben vandaag pas 35,5 week zwanger...
Ik heb wel al flink de zenuwen hoor...

Ik blijf deze site goed in de gaten houden!!
Succes meiden met de laatste loodjes en geniet nog even van het getrappel!!

Liefs Brigitte

spannend he!
ik heb er ook erg veel last van, het doet bij mij wel pijn hoor, niet ondragelijk maar wel vervelend!

succes met de laatste loodjes nog maar even!!!

Hai meid,
Dit zijn echt de voortekenen dat er van alles gebeurd in je lichaam hè. Je lichaam is zich aan het voorbereiden. Hoop dat het niet lang meer zal duren voor je. Ik ben nu 37 w en 2 dagen en voel ze ook wel hoor de voorweeen, doet best zeer soms dat ik ff moet gaan zitten, of moet blijven staan.
Van de week had ik ze in me rug aii dat was best pijnlijk. Marja er gebeurd iets van binnen dus dat is toch wel een soort fijne gedachte. Suc6 meid!!

Grtjs Mar

Heb wel het idee dat het hier ook al beetje rommelt, af en toe wat steken in mijn buik en steken in mijn been. Kan het nog niet echt voorweeen noemen maar er gebeurd inderdaaad wel wat. Zeg maar niks tegen mijn man want die zegt al steeds dat ik rustig aan moet doen en dat hij bang is dat d ekleine eerder komt. Haha hoezo hij is zenuwachtig, nu nog meer dan bij de eerste. Vanochtend hebben we nog een groeiecho gehad, omdat ik van veel hoor dat ik maar bescheiden buikje heb, had de verloskundige me doorgestuurd! Maar alles zag er goed uit en was mooi op schema. Werd nu met 36 weken op 6 pond geschat. Dus netjes!

Iedereen succes met de laatste loodjes!
Liefs Marie

Terug
Bovenaan