(voor)weeen in bovenbuik?

Dag dames!!

Even een vraagje;

Ik heb nu ieder uur behoorlijk hevige pijn bovenin mijn buik, moet ze echt wegpuffen en verstijf van de pijn zegmaar... Ben niet zo'n watje hoor maar weet ff niet hoe ik het anders moet neerzetten.. Daarbij krijg ik steeds meer steken in mijn rug.. Buiten de rugpijn die ik al heb..

Kunnen dit weeen zijn? Echte dan zegmaar? Want ik heb wel voorweeen gehad steeds maar die waren niet zo heftig als deze.. Soms zit het ook wel onderin mijn buik de pijn maar vooral bovenin en ik d8 dat dat geen "echte" weeen konden zijn.

Ben erg benieuwd!

Liefs Lot
35+4

(denk niet dat de bevalling begonnen is ofzo hoor, maar meer ff zekerheid)

Hoi Lot,

Ik weet het niet meid. Ik heb die weeen nog niet gehad. Ik merk wel dat ik wat meer pijn bovenin heb, maar niet wee-achtig. Bij mij is het meer omdat die kleine onderin wat meer plek heeft dan bovenin met haar billetjes en beentjes. Soms denk ik dan haast dat ik een harde buik heb, maar als ik dan onderin voel is mijn buik daar wel zacht.

Sterkte meid! Groetjes,
Marisa

hoi lot84..

ik kan de pijn die je beschrijft heel goed voorstellen heb t zlef namelijk ook sinds zaterdag.. en omdat ik meer moest rusten vanwege mn rib die erg pijnlijk is en uitsteekt dacht ik dat t daar van kwam ma nu heb ik sinds gister ook dat kortademig ben en slikken pijn doet tussen mn borsten

de pijn in mn rug is wel minder maar komt nu dus met tussenpozen..en straalt door na mn buik(steken) en nek...

ik heb vanmiddag dus om 10 voor 4 een afspraak nog weten te krijgen bij mn huisarts want de assistent vertrouwde t ook niet helemaal.

hoop dat t geen voorweeen zijn lijkt me erg vroeg ben nu 28 wk en 1dag
sterkte....

liefs miranda

Terug
Bovenaan