(voor)weeen

Dag (bijna) mamma's

Ik heb sinds een paar dagen behoorlijke pijn in mijn buik. Ik vraag me af of zit voorweeen kunnen zijn.
Bij mijn weten komen voorweeen net zoals ECHTE weeen om de paar minuten ofzo, maar ik heb echt de hele dag buik en rugpijn.
Als ik naar de wc ben geweest dan word het even wat minder, maar als de blaas dan weer voller word, dan neemt de pijn weer toe.

Zijn dit nou voorweeen of is dit gewoon de druk op de blaas die ik voel.

En ik weet het niet meer van mijn eerste, maar de eerste weeen, voel je die over je gehele buik (dus bovenin, onderin en aan de zijkanten) of alleen onderin???

Toch gek dat je dat soort dingen gewoon weer vergeet.....

Groetjes
Margo
38,5 weken.... en nu wel erg gespannen aan het worden....

he Margo,

Bij iedereen is het misschien wel weer anders hoe je weeen voelt maar ik kan wel vertellen hoe het bij mij voelt.
Ik heb dan echt alleen pijn onderin mijn buik, later als de weeen krachtiger worden voel ik ze (dacht ik) ook bovenin, over mijn hele lijf onderhand haha!!

Maar goed als het de hele dag aan houdt kan je misschien beter even bellen naar je gyn of verloskundige.
Wist je trouwens dat je van een blaasontsteking ook weeen kunt krijgen.
Ik had dat met nieuwjaar en heb t echt uitgeroepen van de pijn en had heel veel weeen ...
Achteraf bleek het dus een blaasontsteking te zijn, ik had dat niet door omdat ik wel veel dronk. Toen ik de dag erop van de pijn niet veel gedronken had begon ik ook pijn bij het plassen te krijgen enzo dat had ik de dag daarvoor met die weeen helemaal niet gehad.
Misschien ook een optie dus om je urine te laten checken.

Heel veel sterkte, kus Femke

Hallo Margo en Femke,

Ik weet dat dit topic niet voor mij bedoeld was, maar heb hem toch gelezen.
Ik krijg over een week te horen of ik een keizersnee krijg ja of nee (kleine is nog niet gedraaid) en margo ik neem aan dat jij het ziekenhuis de Gelderse vallei bedoeld (Ede)
Ik wil eigenlijk ook niet zo lang in het ziekenhuis liggen, dus als ik dat kan bespreken met het ziekenhuis en kraamzorg zou erg prettig zijn.
Ps bedankt voor de tip (al was hij niet voor mij bedoeld)

Groetjes Anne
mama van Levi en ?????

ps margo heb je nu al een naam??????

Ik heb nu ook een aantal dagen last van menstruatiepijn en harde buiken. De harde buiken doen wel wat meer pijn dan voorheen. Bij mij is het vooral 's avonds, 'snachts en 's ochtends. Overdag gaat het meestal wel. maar zodra ik effe ga lopen of ga stofzuigen merk ik het meteen! Ben nun 37.4 weken zwanger!!

Terug
Bovenaan