Hoi meid,
hahaha, dacht je eraan ontsnapt te zijn zit je vriendin te wachten als je naar buiten loopt!! Nou ja... net zoals je zelf zegt ben je bijn a de gevarenzone uit. Als zij het maar voor zich houdt is er niet zoveel aan de hand
Maar goed, nog even doorzetten dus. Wel spannend hoor, je weet nu al een poosje dat je zwanger bent, maar toch..ik zou het ook niet eerder willen vertellen dan de 3 maanden grens. Weet je trouwens al hoe je het gaat vertellen? Leuke ideetjes of gewoon...vertellen hoe het zit?
Oh enne... hoe was het bij de verloskundige? Wat doe je daar allemaal..of wat doet hij/zij allemaal (gewoon nieuwsgierig).
En ja, jeetje lekker hoor met pasen, al die paasstollen haha. Ik kan me voorstellen dat je nu niet echt zit te wachten op al die heerlijke geuren uit de bakkerij. Nog even doorzetten, kun je het ze vertellen en kun je er meer mee doen.
Hier gaat alles goed. Ik ben (zo naar het lijkt) nog niet zwanger. En aangezien ik nu een cylcus van 26 dagen lijk te hebben is mijn NOD 27 maart (duim met me mee haha) Ik weet het gewoon niet. Ik doe mijn best om op de meest vruchtbare dagen te klussen en verder kan ik weinig doen. Ik denk wel dat het beter met me gaat nu ik het een beetje op zijn loop laat. ik was er de eerste maand ZO ERG mee bezig en dat heb ik nu niet meer. Als het komt dan komt het.
Ik mag dan niet zo'n geluksvogel zijn als jij maar ach dit is ronde 3...mag nog niet klagen dacht ik. Je hebt gelijk hoor...sommige zijn al jaren bezig...zo sneu. Ik hoop het niet mee te maken.
Verder gaat alles hier zijn gangetje. Ik vind het leuk om van je te horen hoor! Dus blijf het vooral doen, wanneer je nieuws hebt.
Dikke knuffel!!