voor weekee

A

Anoniem

Guest

hoi meis,

ik kan je hier nergens meer vinden dus ik doe het gewoon zo!!
sorry dat ik zo'n tijd niks van me heb laten horen hoor...

hoe gaat het met jou?
ik begreep uit een topic dat je je nod 2 maart heb?
spannend weer of niet wat denk je dit keer?
ik ga zeker weer voor je duimen hoor!!

Met mij gaat het redelijk ik ben kotsmisselijk gewoon de hele dag ik heb dus wel degelijk last van dat ik banketbakker ben!!
nog even 4 weken door zetten dan ben ik van de gevaren zone!!
ben nu 8 weken gaat voor mijn man heel snel maar ik vind het maar eng langzaam gaan hihi ongeduldig he!!

nou ik ga weer even verder neuzen
groetjes en veel sterkte met testen

ik kom gauw terug om je antwoord te lezen

groetjes Inkie

Hoi
Weekee is er nig hoor! Ze kletst onderandere mee op one2bemums dus daar kan je haar altijd vinden. Alleen deze week zou ze er niet echt zijn omdat ze visite krijgt die als ik het goed onthouden heb 2 maart weer vertrokken zijn. Ik reageer dus maar even bij jou om je dit te laten weten anders denk je straks nog dat ze er niet meer is.

Groetjes Loth (one2bemums)

Hi,

En ook op het Januari 08 stoppers topic kletst ze vaak gezellig mee.

Groetjes,
Saskia  

Hey Inkie! Wat leuk dat je even van je laat horen meid, ikw as al zo benieuwd hoe het met je was.

Loth heeft gelijk...ik was er even een weekje tussenuit. ik had vrienden over uit Amerika en Engeland en ja, dan doe je andere dingen dan op het internet zitten.

Wat fijn om te horen dat het aan de ene kant wel goed gaat..nog even en dan ben je uit de gevarenzone...komt goed. maar dat je misselijk bent als banketbakster... tja.. dat is flink balen ja. Hoe doe je dat nu dan?

Mijn NOD was 2 maart maar ik ben helaas 1 maart ongi geworden...lijk nu een cyclus van 26 dagen te hebben..het wordt steeds minder haha. maar we gaan rustig door.

Laat gauw weer eens van je horen meid!

hoi weekee,

weer even een verslagje van mij

maar eerst wil ik graag vragen en horen hoe het met jou gaat?
wanneer is nu je nod?
zie je het nog een beetje zitten?
ik lees net wat verhalen van andere meiden hier maar pfff ronde 19, ronde 17 zelfs 1 al 2 jaar bezig ben ik dan een geluksvogel ofniet????

maar ik ben nu 11 weken en 2 dagen zwanger dus ik mag 25 maart voor echo ik vind het zo spannend echt ik ga de gekste dingen in mijn hoofd halen bij iedere kramp die je voelt denk je onee he!!!!

maar het gaat toch goed daar ben ik zo blij mee je houd er echt rekening mee dat het fout kan gaan maar je wil dat toch niet echt geloven en gelukkig ben ik hard op weg naar de anti gevaren zone hahah

maar het was wel grappig ik moest voor 2 weken terug naar de verloskundige en ik dacht nog zul je net zien zit er een bekende in de wachtkamer.....
maar nee het ging goed tot ik weer naar buiten kwam zit mijn vriendin daar een boekje te lezen en ze begint keihard te gillen en ze zegt o wat geweldig voor je....
en daarna schrok ze omdat ze het dus te vroeg had ondekt ik zeg maakt helemaal niet uit hoor als je het nog maar even voor je houd en dat doet ze!!
wel leuk hoor gelijk met je vriendin zwager zijn kan ik alles vragen want zij is nu 22 weken zwanger.

maar ik ben heel blij dat ik het volgende week einedelijk tegen meer mensen kan vertellen en ook op mijn werk want die gaan ook vanalles denken dat ik zo futloos ben de laaste tijd en niet sta te springen om over uren te draaien....
wat nu erg rot voor ze uit komt net in de week voor pasen maar ja...

nou ik hoop gauw weer wat van je te lezen

groetjes van inkie

Hoi meid,

hahaha, dacht je eraan ontsnapt te zijn zit je vriendin te wachten als je naar buiten loopt!! Nou ja... net zoals je zelf zegt ben je bijn a de gevarenzone uit. Als zij het maar voor zich houdt is er niet zoveel aan de hand

Maar goed, nog even doorzetten dus. Wel spannend hoor, je weet nu al een poosje dat je zwanger bent, maar toch..ik zou het ook niet eerder willen vertellen dan de 3 maanden grens. Weet je trouwens al hoe je het gaat vertellen? Leuke ideetjes of gewoon...vertellen hoe het zit?

Oh enne... hoe was het bij de verloskundige? Wat doe je daar allemaal..of wat doet hij/zij allemaal (gewoon nieuwsgierig).

En ja, jeetje lekker hoor met pasen, al die paasstollen haha. Ik kan me voorstellen dat je nu niet echt zit te wachten op al die heerlijke geuren uit de bakkerij. Nog even doorzetten, kun je het ze vertellen en kun je er meer mee doen.

Hier gaat alles goed. Ik ben (zo naar het lijkt) nog niet zwanger. En aangezien ik nu een cylcus van 26 dagen lijk te hebben is mijn NOD 27 maart (duim met me mee haha) Ik weet het gewoon niet. Ik doe mijn best om op de meest vruchtbare dagen te klussen en verder kan ik weinig doen. Ik denk wel dat het beter met me gaat nu ik het een beetje op zijn loop laat. ik was er de eerste maand ZO ERG mee bezig en dat heb ik nu niet meer. Als het komt dan komt het.

Ik mag dan niet zo'n geluksvogel zijn als jij  maar ach dit is ronde 3...mag nog niet klagen dacht ik. Je hebt gelijk hoor...sommige zijn al jaren bezig...zo sneu. Ik hoop het niet mee te maken.

Verder gaat alles hier zijn gangetje. Ik vind het leuk om van je te horen hoor! Dus blijf het vooral doen, wanneer je nieuws hebt.

Dikke knuffel!!

Terug
Bovenaan