Voor Weerdje

ff over onze Diesel. Ik las bij t topic van hond in de pubertijd dat je graag een hond erbij zou willen en misschien zelfs wel een boerboel.. Boerboels zijn hele lieve honden en zijn erg lief voor kinderen. De honden komen oorspronkelijk uit zuid-afrika waar ze de kinderen moesten beschermen tegen de leeuwen. Een boerboel is een hele trouwe hond die goed waakt en jou gezin beschermd met zijn leven. ( ik ben zelf geen fokker dus maak geen reclame, ik verdien er niets aan als ik dit schrijf hihi) Omdat ik ook las dat je twijfelde heb ik hier een link voor je van de site van de fokker van ons Diesel. Er is daar veel te lezen over de achtergrond van zo'n hond enz. Misschien maakt dit jou keuze makkelijker omdat je zo dus een beetje kunt kijken of zo'n hond bij je past of niet..
www.menm-boerboels.nl Er staat een e-mail adres bij voor als je nog ooit vragen hebt.
En anders wil ik je vragen natuurlijk ook wel beantwoorden hoor..
Je moet trouwens wel met zo'n hond op puppiecursus. t kan ook zijn dat je ergens op internet leest dat t geen beginnershond is maar dat valt echt reuze mee.
 Veel suc6 met je keuze!
Groetjes Carla, Tessa en een poot van Diesel

Hallo   Prupketessa

Wat een geweldige hond heb je om te zien echt een mooie stoere hond
Ik zal die site eens doorlezen zodat ik een beeld van zijn karakter krijg
Wij hebben altijd honden gehad o.a Duitse staande hond jackrussel,labrador
Mijn schoonouders een Duitse Herder
Ik vind honden ( en ander dieren ) geweldig
Maar had nog nooit van zo,n hond gehoord totdat ik die van jou zag
Wij hebben veel ruimte dus dan kan die lekker aan banjeren
Bedankt voor de info
Zal straks mijn huisdieren nog even op het forum zetten onder het kopje huisdieren

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan