Voor Weerdje

A

Anoniem

Guest
Hoi Monique,

Vandaag gaat Rien toch voor het eerst naar school?
Sterkte hoor! En veel plezier met Meike vandaag

groetjes,
Karin

Hallo Karin

Heb je goed onthouden ja
Vandaag is Rien voor het eerst naar school geweest
Ik dacht o ik zou blij zijn als ie om twaalf uur weer uit is en wat zou de tijd langzaam gaan
Maar ik heb Meike bij mijn man gezet op Kantoor
En heb mijn 2 paarden gereden   en toen was het gelukkig al bijna tijd
Hij vond het denk ik wel leuk maar hij zegt er maar weinig over ( verteld altijd weinig )
Dus het lijkt er op dat ik me zorgen om niets heb gemaakt tenminste tot hoe ver ik dat natuurlijk nu al kan zeggen na 1 keer
Hoe gaat ie verder met en bij jou ??
Bedankt voor je berichtje
Groetjes Monique

Gelukkig dat het meeviel. Hopelijk heeft hij het naar zijn zin op school. Gaat hij al hele dagen of begint hij rustig aan?

Ik heb nog steeds niet op mijn paard gereden  Ben nu aan het lijnen  en over  10 kg  klim ik er weer op (met een trapje, haha). Ik kan ook nog niet echt de tijd vinden om naar stal te gaan en zo. Mijn hubby is altijd laat thuis, maar deze week probeert hij eerder op te staan zodat we 's avonds samen kunnen eten en hij Suze nog kan zien  Dus we staan nu samen op om 06.15 uur.
Ben sinds een paar weken weer aan het werk voor 21 uur en het bevalt wel goed, al zit ik wel regelmatig op het forum tijdens werktijd . Suze gaat 3 ochtenden naar het kdv en dat gaat heel goed. Ze is een heel lief, vrolijk meisje.

groetjes,
Karin

Hallo Sophija
Rien gaat meteen al hele dagen naar school is wel wennen voor zo,n ventje
Vanmorgen zei hij niet weer en dan maar uitleggen dat ie elke dag moet wel veel vind ik
Ik ben inmiddels ook begonnen met lijnen erg zwaar ben ook erg gek op zoetigheid vooral chocola heerlijk maar kan me tot nu toe aardig bedwingen
Ik rijd wel op mijn paarden hoor die extra kg lijken ze niet te voelen
Met jou lijnen gaat het ook aardig las ik mooi zo volhouden
Groetjes monique

Terug
Bovenaan