voor wendy (depri)

he meissie, het gaat hier allemaal wel hoor!! met ups en downs,
ik heb denk ik al 20 keer gereageerd maar iedere keer sprong alles weg!!
maar hoe is het nu met jou!!!! de laatste loodjes!!spannend!!
ik was weer ong geworden, en nu moet ik vrijdag weer terug komen, en dan hoor ik het allemaal wel weer,
ik schrijf van de week iets langer , maar ik moet nu naar school gaan daarom moet ik nu helaas stoppen,
maae nu weet je in ieder geval dat hier alles nog goed is!
ik hoor je snel weer,
doei
dikke kus van mij

He meissie,
ik maakte me al zorgen om je.
het is niet makkelijk voor je he de laatste tijd.
ik hoop dat je rond de feestdagen de boel een beetje van je kan afzetten en lekker geniet met je dochtertje en je man.
bij ons is genieten er niet echt bij.
wij hebben vorige week te horen gekregen dat mijn vriend zijn vader kanker heeft.
nu wisten ze niet waar het vandaan kwam.
hij had gisteren een gesprek en daaruit is gebleken dat het ongeneeslijk is en dat ze het alleen kunnen rekken.
maximaal vijf jaar!!!!!
dus je begrijpt wel hoe de stemming hier is he.
aan de ene kant komt er iets moois aan maar aan de andere kant staat er iets verschrikkelijks te wachten voor ons.
mij vriend is helemaal kapot.
maar ja we kunnen verders niets doen dan afwachten en hopen dat onze kleine toch nog wat vreugde in de familie zal brengen.
gr lisette

hoi , he meisje wat een verhaal zeg!!
misschien dat inderdaad het kleintje dadelijk nog wat vreugde kan brengen, het is moeilijk maar toch heeft dit kindje niet om dit gevraagd!
en natuurlijk is je vriend helemaal kapot, je zal het maar horen! dit gun je natuurlijk niemand zelfs je grootste vijand nog niet!!
ik hoop dat jullie er met zijn allen goed uit komen , zo goed als het mogelijk is!
en probeer nog een beetje te genieten van je zwangerschap al zal het niet mee vallen,
ik geef je van af hier een hele dikke knuffel,
en kop op he!! je moet aan jullie twee ook denken he!
tot snel weer,
dikke kus van mij,

hey hey, vrijdag was wel goed er zat weer een eitje!! in het weekend moesten we klussen !! want zou hij spontaan springen dan was het goed! en daarom moets ik net terug komen en weer een echt gehad maar hij zat er nog hij was super goed gegroeid, dus net weer pregnyl laten zetten, en vandaag weer klussen en weer twee weken afwachten, zou het wel heel erg vinden als ik nu ong zou worden zit ik net met de kerst!!
maar ja de gyn zegt wie weet krijg je een mooi kerstkado, ja wie weet he,
we wachten maar gewoon weer af meer kan ik niet doen,
en hoe gaat het verder bij jullie??
doen jullie ook woensdag pakjesavond??
wel spannend he voor de kleintjes!ons joelle heeft zulke buikpijn!
nog twee dagen en dan is het gelukkig weer voorbij!
nou meid als ik je niet meer hoor heel veel plezier woensdag met sinterklaas , en probeer er toch nog wat van te genieten al zal het niet mee vallen, ik hoor je weer snel,
dikke kus,

Hoi ik had net een heel berichtje geplaatst maar het forum deed weer raar.
Ik hoop dat deze wel aankomt.
Ik spreek je van de week weer wel.
Geniet lekker van de sint dagen.
Gr lisette

Terug
Bovenaan