voor wendy van shir

beste wendy,

ik ben nu 33 weken en ik hoop dat alles goed blijft gaan natuurlijk, ik heb ook de hele nacht niet geslapen. ik maak me verschrikkelijk zorgen nou moet ik vandaag om 2 uur in het ziekenhuis en zodra ik terug ben laat ik meteen wat van me horen maar ben blij om te horen dat met jou baby wel alles goed gaat en toen jouw kindje werd geboren moest je kindje toen ook meteen de couveuse in of niet? en hoe lang duurde het toen je jouw kindje mee mocht nemen naar huis?

groet shir

 
Hoi Shir,

Nee mijn kindje hoefde niet de couveuse in. Gelukkig was hij helemaal gezond verder. Ik moest maar 1 nachtje blijven. Ze gingen bij mijn zoontje iedere 3 uur kijken of zijn suikerspiegel goed bleef. Gelukkig was dit het geval. Je moet je geen zorgen maken joh het komt allemaal wel goed. Bij 37 weken mag het officieel geboren worden, maar met 33 weken kan het ook al geboren worden en dan zal het wel de couveuse in gaan en wat startproblemen hebben, maar uiteindelijk komt dat ook allemaal wel goed. Er zijn genoeg baby's die met 7 maanden geboren worden. Ze zullen het wel zal lang mogelijk uitstellen, totdat het een risico word. Waarschijnlijk is alles heus wel goed met je kindje. Succes en ik kijk vanmiddag even hier op het forum om te kijken hoe het gegaan is. Maak je niet druk en probeer nog wat te slapen. (Daar groeien ze van)

Liefs
Wendy
 
Mijn kindje is met 28 weken geboren ,hij heeft natuurlijk een tijd in het ziekenhuis gelegen maar hij is nu thuis en heeft er niks aan over gehouden.

succes groeten irene
 
Terug
Bovenaan