Voor Wendyv

Hoi Wendyv,

Allereerst van te met jullie dochter Madelief.
Wat een mooie naam.

Ik lees regelmatig mee op jullie februari-forum. Uit nieuwsgierigheid, ik nl ben vorig jaar op 18 februari bevallen. En ben nu benieuwd wie er een jaar later aan het eind van hun zwangerschap zijn en gaan bevallen.

Nu las ik dat Madelief jullie 5e kindje is.
Wouw!
Ik ben nu 13 weken zwanger van ons 5e kindje en vraag me wat dingen af.

Misschien dat jij er antwoord op hebt??

Eerst genieten natuurlijk, maar misschien als je weer tijd en zin hebt   je een keerkunt/wilt reageren op mijn topic...

Mag ik vragen hoe je andere kinderen heten en hoe oud ze zijn?
Wij vinden namen kiezen nl heel leuk, maar ook moeilijk.
We houden ervan dat de namen leuk klinken als 'rijtje' maar voor later als ze 'alleen' in het leven staan moet de naam ook nog leuk zijn.

Onze kinderen (zijn straks in augustus als de baby er is) 9, 7, 4.5 en 1.5.
Ze heten Thieu, Twan, Yanthe en Yende. (2 jongens en 2 meisjes)

Moesten jullie er lang over nadenken of jullie een 5e kindje wilden?

En hoe reageerde jullie omgeving?

De onze overwegend negatief. Uitspraken als: waar beginnen jullie aan, houden jullie nooit op, je hebt het al zo druk, wat doe je je andere kinderen aan, hoe gaan jullie dat met de ruimte en financieen doen, klinken ons niet meer onbekend in onze oren.

Ik lees, hopelijk, een reactie.

Sowieso: heeeel veel geluk met Madelief en de rest van het gezin.

Liefs Manda

Hoi Manda,

Bedankt voor je felicitatie! Leuk dat jullie ook een vijfde kindje krijgen!

Onze kinderen heten Jasmijn (7) Mika (6) Finn (4)   Storm (2) en dan natuurlijk Madelief.

Wij krijgen ook heel veel negatieve reactie's. Mensen bemoeien zich echt met alles en zeggen ook gewoon alles. De reacties die jullie krijgen hebben en krijgen wij ook voordurend. Ik vind dat ook heel erg vervelend. Het gaat bij ons allemaal super goed en onze kids zijn hartstikke lief en zitten allemaal goed in hun vel.

Heel veel succes met je zwangerschap.

Gr Wendy

Terug
Bovenaan