Voor wie borstvoeding gaan geven maar ook die het niet gaan geven

De dames onder ons die al kinderen hebben weten hoe irritant het is: lekkende borsten. Bij mijn eerste dochter kreeg ik echter een geweldige tip. Lilypadz. Ok ze kosten 25 euro ofzo, maar echt hier heb je wat aan. Geen stinkende melk meer en doorweekte pads. Ik heb die laatste ondingen welgeteld 3 weken gebruikt toen ik dacht ik moet wat anders of ik schei er mee uit. Deze dingen zijn gewoon echt geweldig. Ik heb nu toch na twee kinderen maar een nieuw paar besteld, ook als ik borstvoeding deze keer snel opgeef zijn ze uitermate handig omdat je productie er sneller mee ophoudt als je ze gebruikt in plaats van gewone pads. Ja dit klinkt echt als een reclamepraatje, maar ik gun het iedereen gewoon zo om normaal te kunnen functioneren. Gewoon dus even googlen en je vindt wel een webshop die ze verkoopt.
Ze zijn van siliconen gemaakt en plakken daardoor een beetje aan je borsten vast en duwen je melkkanaaluitgangetjes dicht waardoor de melk ophoudt met stromen.

groet Tjej

Ik hoor juist dat je hiervan juist eerder spuw kon krijgen, persoonlijk vind ik ze niet lekker. Ik heb graag die pad's van etos eigenmerk die zijn echt top!

Die van kruidvat zit helaas een plastic achter en broeit dan te veel.

Hoi, bedantk voor de tip.

@Josh
Ik ben misschien niet de slimste, maar wat bedoel je met spuw? Bedoel je spruw (die witte vlekjes in de mond van je kleintje)? Of wellicht iets anders?
Ik leer graag weer wat bij!!!

Groetjes dabanne!

hahah ja spruw bedoel ik... sorry.. oeps. En die heeft de baby niet alleen maar ook je borsten :D

Ik lek al wel en zal helaas ook de hele borstvoeding periode lekken.. Mijn borsten worden niet zindelijk. :D

Tja je moet ze natuurlijk wel elke dag gewoon 2x wassen en af en toe steriliseren.... Mijn kids hebben echter nooit spruw gehad, noch mijn vriendinnetjes die ze ook hebben gebruikt.

Ik denk dat ik ze dit keer ook ga proberen. ik heb bij mijn twee kinderen altijd last gehad van lekkende borsten en dit bleef ook de hele borstvoedingsperiode zo.
ik heb bij de tweede ook die uitwasbare pads geprobeerd. Maar dat zijn voor mij echt ondingen. binnen een half uur zijn die dingen kletsnat. Heb ze dus ook al na een week in de prullenbak gegooid.

Mijn borsten zijn sinds deze week ook niet meer zindelijk, zucht.

Kan nog best eens zijn dat ik de tip uit ga proberen, tijdens de BV periode stroomde het regelmatig, met bakken zeg maar.

Terug
Bovenaan