Voor wie durft.... Papa's en Ukkies!!

A

Anoniem

Guest
Het leek me leuk om weer eens een rondje papa's te doen.....
En dan natuurlijk voornamelijk omdat ik daar een heeeeeeeele mooie foto van heb. haha

Dusss Wie volgt??????

Dit is mijn mannetje met mijn mannetje....

Liefs Annet

mooie foto, ik heb alleen foto's van toen Nino net geboren was maar geen recente foto. Gelijk een goede tip.....ik ga van het weekend een paar leuke foto's maken met papa.....

òòòòòòòòòòòòhhh Annet, da's echt een mooie foto!!!!! Er  zwemt nog net geen zwaan op de achtergrond, dan wassie helemaal romantisch compleet hahahaha...

Ben vandaag even naar mijn ouderlijk huis gegaan om 90 foto's op de USB-stick te zetten. Ook één van pappa met Tygo... Hyves is bezig, zodra hij klaar is, plant ik hem hier neer!!!

Groetjes happyM.

Hier  is mijn grote trots.. Zucht..

Vind dit zo'n schattige foto.. We waren hier bij Kay's overgrootouders op bezoek en toen ik mijn mannen zo op de grond  zag liggen moets ik even heel snel een fotootje knippen!  

Ik heb alleen geen foto gepakt van de voorzijde. Denk niet dat vriendlief er op zit te wachten om op het internet te staan hihi.. Dus vandaar.

Esmé mv Kay

Tadaaaa (vanmiddag gemaakt, dus erg recent hihi)

Groetjes happyM.

Aaaaarhhggggg

Wat heb ik nu gedaan???????

SORRY ANNET!!!!
plaats je hem nog een keer????

Jeetje zeg, ik wist niet dat dat ook kon......

Toch maar gewoon bij hyves blijven en niet even snel via een andere site proberen een foto te plaatsen... DAT krijg je er nou van, Marieke, als je te snel wilt....

Hahaha, Marieke!!
Geen probleem hoor, ik plaats gewoon even mijn "perfecte" foto nog een keer....

Voilá!
Liefs Annet

Ik heb deze al eerder geplaatst, maar ik heb geen andere

Groetjes sandra

Terug
Bovenaan