voor wie geintereseert is...

mijn vader heeft hele bijzondere gave

zo kan hij bv contact leggen met overledene personen , mensen genezen en zien wat mense mankeren

ik lees hier vake dat er meiden zijn die dit heel interesant vinden en erin geloven dus vandaar dat ik de link van mijn vaders site hier durf neer zetten
kan jullie echt aanraden om eens een reading te ondergaan is echtheel bijzonder

ik ben er op die manier achtergekomen dat ik een zoontje heb verloren , wie er veel bij mij is , wat er met floor en karlijn aan de hand is geweest

mijn vader weet precies wat er met tanja groen en nicky verstappen is gebeurd enz

http://www.pnendels.nl/
dit is zijnsite

groetjes maurilla

Hoi meissie!
Ik kan me herinneren (nog van 't vorige forum) dat jouw vader op tv kwam, in Hart van Nederland meen ik, dat hij net als Uri Geller lepels kan buigen.Toen kwam jij ook nog in beeld met Karlijntje.
Ben zelf 4 jaar na het overlijden van mijn zusje een medium sessie laten doen, was als die vragen omtrent haar overlijden zat en wilde nu wel eens antwoorden.Op dat moment leek mijn leven echt te veranderen, was zo'n mooie ervaring!!!Alles klopte, ik herkende alles wat mijn zus aan de vrouw doorgaf (ze beschreef haar kamer tot in detail, haar uiterlijk, hoe ik ben als moeder, alles over mijn 1e, toen enige, kindje, dat na haar overlijden mijn vader weer was begonnen met roken, dat hij jarenlang een foto van zijn overleden broer in zijn portomonnee droeg etc etc...)Na die sessie was ik zo geinteresseerd geraakt dat ik ook een opleiding heb gevolgd.Mediamieke training heette het, en daarna die voor gevorderden.Verbazingwekkende ervaringen heb ik gehad.Magnetiseren, ik deed het allemaal.(= aan de hand van een voorwerp informatie kunnen doorgeven aan de eigenaar) was zo synisch als de pest maar alles lukte gewoon!!!Had contact met een overleden oom van mij, mijn zusje...ze vertelden mij ook over mijn 'overleden kindjes', de miskramen die ik had gehad...
Kortom, ik zo nog wel even doorgaan...Ik ga de site van je vader bekijken, leuk om te lezen dat er ook andere 'normale' mensen dit interessant vinden en kunnen.Ik moet zeggen, ik doe er nu niets mee, heb die cursussen echt gedaan om de dood van mijn zusje een plaats te geven.Weet ook niet of ik mij had verdiept in de spirituele wereld als zij niet was overleden, het is gewoon op mijn pad gekomen, en geeft me nu een gerust gevoel dat alles goed is met mijn zusje, en mijn angst voor de dood is verdwenen....
Groetjes Roos.

hee meis

leuk dat je nog weet dat mijn vader op tv is geweest met de lepels

hij heeft inmiddels in veel kranten gestaan en is al in veel tv shows verschenen

hij hoopt me te kunnen doen mt een niewe serie van het 6de zintuig

liefs van ons

Ik heb ook de site van je vader bekeken, Maurilla!
@ Roos, interessant om te lezen zeg. Ben zelf ook al lang geïnteresseerd in bovenaardse zaken, ook omdat ik zelf een aantal mensen in mijn naaste omgeving (en kindjes) ben verloren; dan wil je toch zo heel graag van alles weten. Ook wel eens een paar aparte ervaringen gehad (muziek, lampen die vanzelf aangingen enz). Maar wat jij schrijft over niet bang meer zijn voor de dood, dat lijkt me ook erg 'fijn', en te weten dat je dierbaren ergens een fijn bestaan hebben!!

hoi hoi
ondanks dat ik heel druk ben ivm ons nieuwe huisje nam ik hier wel ff snel tijd voor:p
tnx voor de site:) heb hem gelijk gemaild
zit namelijk nog met zoveel vragen van mn moeder enzo
weet je wat een reading kost bij hem

liefs

ik heb inmiddels contact met hem gehad:) kost 40 euro voor zo,n 1,5 uur totaal geen geld dus
ik ga even overleggen met de rest van mn broers en zussen wie mee wilt of niet en ga dan zeker een afspraak met hem maken! en hopelijk krijgen we dan
toch wat antwoorden op onze vragen(L)

enorm bedankt voor je info:)

hee patricia

wat fijn dat je al contact met hem hebt gehad

ik weet zeker dat je antwoorde gaat krijgen ,netzoals veel andere mensen die je al voor zijn geweest , incl mezelf

@ hanna : het is idd heel prettig te weten dat je dierbaren t goed hebben maar ook dat ze echt bij je zijn en je kunnen helpen met veel dingen

Ik heb mijn vader ook jong verloren ik was 11 en mijn zus is nou 4 jaar geleden overleden.
Mijn oudere zus is bij een paragnoste geweest en heeft veel dingen te horen gekregen zoals dat mijn vader heel veel pijn heeft gehad bij het ongeluk en nog meer van die dingen. Ik zelf had het liever niet geweten maar ja je ben nieuwsgierig.
Ik zit ook met heel veel vragen ik heb mijn zus niet meer gesproken voor ze is overleden daar heb ik het nou heel moeilijk mee kwam door die leuke vent van haar (rotzak) en ook door haar ziekte was heel veel veranderd en dat hebben wij ook niet geweten .
Ik twijfel zelf heel erg of ik het wel wil of niet net zoal;s ik op 11 jarige leeftijd moest beslissen om naar mijn vader gaan te kijken wat ik niet heb gedaan en bij mijn zus ook niet omdat ik toen zwanger van milton was.
Ik moet het echt op een rij zetten voor mijzelf ik sta momenteel ook echt helemaal op instorten ik ben moe en alles zat maar ja ik moet door voor mijn knappe kindjes en lieve man ik prijs mezelf dat ik dat nog wel heb. Wat een toeval dat je net met dit topic kom

Terug
Bovenaan