voor wie het nog wil lezen

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Voor wie het nog wil lezen; ik heb mijn bevallingsverhaal geschreven onder het kopje foto's van Tessa (onder de reacties van jullie).

Ik had na de bevalling echt de puf niet om zo'n lang verhaal te tikken en ik kon ook niet zo lang achter de pc zitten vanwege mijn hechtingen.

Kruimel

Tuurlijk willen we het lezen! Ik had het ook al gedaan maar toen begon het forum hier vervelend te doen.
Ik vind het altijd leuk om te lezen hoe iedere bevalling anders is/gaat. Jammer alleen dat het soms erg heftig is en pijnlijk is. Maar wat je er weer voor terug krijgt...een pracht meid!

MOnique

Hoi Kruimel,

Ik ben een beetje laat (forum deed raar en daarna ben ik hier een tijdje niet geweest), maar bij deze dan toch GEFELICITEERD!!!!!!! met jullie kleine meid. Ik heb net de foto's en je bevallingsverhaal gelezen. Wat een schatje!!! Maar wat een verhaal. En ik moet nog. Ik hoop echt dat het bij mij wat makkelijker zal gaan. Och ja, we zien wel..... het moet er toch uit....
In ieder geval heb ik nog 11 weken te gaan en het gaat super. Volgens het boekje.
Ik hoop voor je dat je nog steeds aan het genieten bent!!!!

Dikke kus, Kippie.

Terug
Bovenaan