Voor wie het wil lezen... Update over Danique

A

Anoniem

Guest
Jullie zullen wel gelezen hebben dat we enorm aan het tobben zijn met ons Danique. Na twee dagen klysma's en een drankje gebruikt te hebben, wat helaas tot geen ontlasting heeft geleid, zijn we vandaag naar de kinderarts in het ziekenhuis gemoeten. Deze heeft een foto gemaakt en er zit idd ontlasting vast in haar darmpjes.
De arts heeft met zijn vinger vaseline ingebracht en we moesten thuis nog 1 een klysma inbrengen. Ze MOET vanavond nog harde ontlasting eruit poepen anders wordt ze morgen opgenomen in het ziekenhuis... Dan gaan ze op een andere manier (???) laxeren.

Ze heeft heel de avond vreselijke krampen gehad, zooo zielig...Maar helaas niet de onlasting die we willen zien..
Ons meisje is echt een klein bikkeltje want ondanks de pijn die ze moet hebben, schenkt ze ons af en toe echt een dikke glimlach..

We weten dat het niks ernstigs is, maar het is wel heel vervelend en het snijdt heel erg in ons hart als we ze zo'n pijn zien hebben..

We hebben haar net in badje gedaan en ze is nu net in slaap gevallen..

Duim maar dat ze vanavond alsnog gaat poepen, wij hebben de moed al een beetje laten zakken...
Ben me aan het voorbereiden op opname. Ik mag gelukkig wel bij haar blijven, 24 uur.
Als jullie me morgen niet meer lezen, dan heeft ze niet gepoept en blijf ik bij Danique in het ziekenhuis. Mochten jullie me morgen wel lezen, dan heeft ze gepoept..

(Weet je wat ik ook zo erg vind, onze Bowen wordt as dinsdag 3 jaar en dat zouden we zaterdag vieren voor de familie en dinsdag op de peuterspeelzaal en 's middags voor zijn vriendjes en vriendinnetjes en onze vrienden.., zondag komt sinterklaas aan in Waalwijk.... Dat loopt nu allemaal in het honderd...)

Liefs van een verdrietige Marielle

Hoi Mariel,

Ik leef al met jullie mee sinds je het verhaal over Danique op het forum hebt gezet. Vind het zo ontzettend zielig. Ik ga heel hard duimen dat ze vanavond/vannacht een hele luier vol poept!

Liefs Jet

Oooh chips ik hoop dat ze vannacht haar hele bed eronder heeft gepoept voor jullie... Ik duim voor jullie dat alles snel  klaar is

Sterkte

Monique

Oh bah  wat zielig voor je kleine meisje.
Zoveel pijn in haar buikje en dan toch nog vrolijk zijn, je dochter is een bikkel.

Ik hoop dat ze vannacht de hele boel heeft onder gesch.........
En dat papa en mama lekker hebben kunnen soppen.

Ik hoop snel wat van je te horen, en dan natuurlijk met goed nieuws.

Anders STERKTE vandaag en geef je kleine meisje maar een dikke knuffel van kruimeltje.

Kruimel

owww wat balen zeg!
Nog steeds niet gepoept?
Wel vervelend zeg..
Hoop dat ze in het ziekenhuis goed voor haar en jou zorgen en dat ze snel weer naar huis mag!

Hoi Marielle,

Hoop zo voor je dat Danique vandaag gaat poepen, wat een elende zeg, en wat moet ze een buikpijn hebben.

Sterkte en we hopen natuurlijk dat je niet naar het zh hoeft.

Gr Christa

Ha Mariel,

Gat wat naar !! Ik vrees dat jullie inmiddels in het z'huis zijn, want je hebt niets meer laten horen. Hopelijk hebben ze daar een simpele oplossing en is jullie meiske snel niet meer verstopt. Dat lijkt me zo naar, je kleintje in pijn te zien, maar niets kunnen doen.

Veel sterkte !!

Hoi Mariel,

Ik heb wel met jullie te doen. Wat ontzettend sneu voor jullie kleintje. Ik duim zeker mee dat er vanavond flink gepoept gaat worden.....

Heel veel sterkte.

Vele groetjes Sylvia

Terug
Bovenaan