voor wie me nog kan......een update!

hé meiden,

ik wilde jullie laten weten dat;
ik 3week geleden moeder ben geworden van 2 prachtige meiden.
helaas zijn ze zeer prematuur geboren en liggen ze nu dus nog in het ziekenhuis.
na een zeer moeizame start maken ze het nu erg goed.
ik ben super trots op deze 2 kanjers want ze hebben flink moeten vechten.
we hopen ze binnen nu en 2week mee naar huis te krijgen.

meiden jullie suxes met alle behandelingen en spanningen.
ik heb het, helaas, ook allemaal moeten doorlopen.
maar zie wat t mij gebracht heeft.
houd hoop!!
groetjes, jana.

Hoi Jana,
Van harte gefeliciteerd met je twee dochters! super goed nieuws!
Ik hoop dat het snel allemaal goed gaat en dat je jouw kanjerinnen lekker  mee naar huis kan nemen. Heel veel geluk!
Liefs, Amber

Lieve Jana,

Van harte gefeliciteerd joh, 2 meiden, wat heerlijk!!! Ik ben echt heel blij voor je!!
Wat is dat snel gegaan.... Hier helaas nog geen positieve berichten, maar jouw verhaaltje geeft weer moed!!
Ik hoop dat jullie je meiden snel mee naar huis mogen nemen, geniet er lekker van.

liefs Mickey

Hey Jana,

Ik ken je nog wel! Gefeliciteerd met je dochters! Hoe heten ze en hoe vroeg zijn ze geboren?

Echt geweldig meid!!
Maare ik ben ook zwanger!!! Nu 11 weken. nog even te gaan maar het voelt geweldig! Na 2 jaar is het dan eindelijk gelukt!

Liefs Ester

Hoi Jana

Tuurlijk ken ik je nog. Gefeliciteerd met die 2 mooie meiden van je. Ik hoop dat je ze snel thuis krijgt.
Wij gaan zelf volgende maand aan onze laatste ivf poging beginnen. We weten nu waarom het bij ons niet goed gaat. Ik heb een probleem met bloedstollingfactoren en daar is wel iets aan te doen. We gaan er dan weer voor en hopen dat bij ons alles goed gaat komen.

Geniet er van

Liefs

Lydia

Hoi Jana,

wat leuk om weer eens wat van je te lezen.
Fijn dat het met jouw kindjes nu goed gaat. Het zal vast heel spannend zijn geweest. Al zal het heerlijk zijn ze straks thuis te hebben.

Lekker genieten van jouw meiden!

groetjes Belle
(nu 16 weken zwanger)

hee jana,

ooooo 2 meiden.... wat gaaf...
ik had op het mei forum al een berichtje voor je gemaakt, maar kreeg maar geen reactie. Toen dacht ik al.... als daar maar niks aan de hand is.

Hoe gaat het met je meiden?
Hoe heten ze?

Gaat alles goed met ze nu en met jou?

Gefeliciteerd en geniet al zal dat niet altijd meevallen.

Liefs,
Peet

Terug
Bovenaan