Voor wies

A

Anoniem

Guest
Hoi Wies,
Ik had net een heel leuk lijstje voor je zitten tikken maar het was te lang en kon dus niet geplaatst worden.
Als je de lengte van je cyclus weet dan kun je gaan tetsen vanaf de dag die is aangegeven.
Is de lengte van je cyclus bv 28 dagen dan begin je met testen op dag
11 net zolang totdat je een positief resultaat hebt. Heb je een cyclus van 29 dgn dat begin je op dag 12 enz enz. op de site van sensitest staat een lijstje deze krijg je ook thuis als je de testen besteld. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk overkomt. Ik temperatuur trouwens niet.
Succes, liefs Rene

Hai Rene

Bedankt voor je snelle reactie. Nou ik ben nog steeds niet ongi geworden, dus stiekem heb ik nog hoop. Wanneer ik ongi word ga ik inderdaad beginnen met de ovulatietest. Wat ik uit je verhaal begrijp is dat ik meerdere keren met een test kan doen. Tja mijn langste cyclus was 43 dagen maar ja ik zit nu al op 46 dagen dus....stiekem.....(ik durf het bijna niet te geloven) terwijl ik daarvoor een aantal keren 35 dagen had dus tja.
Sorry ik zit maar wat te piekeren en dat moet ik niet doen want daar heb ik niks aan ik kan beter van het slechste uitgaan he. maar goed
ik ben benieuwd hoe het verder met jou afloopt hou je me op de hoogte?
liefs wies

Hoi Wies,
Spannend hoor, misschien ben je wel zwanger. Hoe lang ben je al bezig om zwanger te worden. De ovulatietesten zijn voor éénmalig gebruik, iedere dag moet je een nieuwe gebruiken net zoals bij een zwangerschapstest. Ik hoop voor jou dat je de ovulatietesten niet nodig zal hebben.
Hou me op de hoogte.
Liefs Rene

Hai rene

nou ik zal je op de hoogte houden hoor. Maar je koopt dus 1 ovulatietest per keer heb ik het nu goed begrepen. Houd je mij dan ook op de hoogte van jou ontwikkelingen?
veel liefs wies

quote: wies reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-12-2005 19:02:39'));

Hai rene

nou ik zal je op de hoogte houden hoor. Maar je koopt dus 1 ovulatietest per keer heb ik het nu goed begrepen. Houd je mij dan ook op de hoogte van jou ontwikkelingen?
veel liefs wies

p.s. in juni ben ik gestopt met de pil, dus...

Hoi Wies,
Je moet wel meer dat 1 ovulatietest kopen hoor, ik heb er 9 gekocht. je gebruikt er 1 per dag net zolang de ov test een positief resultaat geeft, dan kun je druk gaan klussen.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, je moet er dus wel flink wat kopen.
Liefs Rene

Rene,

bedankt voor het advies, nu dan maar weer eest ongi worden. Of juist niet hihihih

liefs wies

Terug
Bovenaan