Voor Wies!!

A

Anoniem

Guest
Hallo Wies!!

Ik ben benieuwd hoe het er voor staat bij jou.
Ik heb nog niks gelezen, dus heb zo'n gevoel dat de duivels toch zijn gekomen.
Al hoop ik dit niet voor jullie en lekker zwanger zijn.
Ik ga gewoon nog even door met duimen!!!!

Liefs, Sarah

Sorry. Zie dat je toch gisteren had getest.
Is het helder slijm??
Ik had wel dat ik net zwanger was wat wittige afscheiding.
Wel vervelend voor je dat je het nu nog niet weet zeg.
Als je over een paar dagen nog geen positieve test heb kan je aan de huisarts vragen of hij je bloed wil testen.
Sterkte deze dagen nu je nog in onzekerheid zit.

Liefs, Sarah

quote: Sarah b reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-12-2005 20:48:51'));

Sorry. Zie dat je toch gisteren had getest.
Is het helder slijm??
Ik had wel dat ik net zwanger was wat wittige afscheiding.
Wel vervelend voor je dat je het nu nog niet weet zeg.
Als je over een paar dagen nog geen positieve test heb kan je aan de huisarts vragen of hij je bloed wil testen.
Sterkte deze dagen nu je nog in onzekerheid zit.

Liefs, Sarah

Hai Sarah
Ja het is inderdaad wittige afscheiding.
Weet je wel hoe goed het mij doet dat ik van jou een berichtje krijg?
Raar eigenlijk he ik ken je geen eens. Maar goed ik vind het super van je.
Tja ik weet dat ik dan naar de huisarts kan gaan voor een bloedtest, maar uh de huisarts en ik zijn niet zulke dikke vrienden. En ik heb adv op de vrijdag en de huisarts werkt niet op de vrijdag, dus dan zou ik in de kerstvakantie naar de dokter moeten. Bloedprikken moet in het ziekenhuis of niet? Nou ook daar houd ik niet van. Dus ik hoop dat als de rode duivels aankomend weekend er nog steeds niet zijn dat ik dan wat meer duidelijkheid krijg. Achteraf gezien heb ik denk ik te vroeg getest als ik uit was gegaan van 43 dagen dan heb ik op de 43ste dag s'avonds getest. en tja jij hebt mij weer hoop gegeven dank je.

zo nu ben je weer op de hoogte, ben je al bij een verloskundige geweest? En?

veel liefs wies

Hoi Wies

Ik vind het ook altijd heel leuk om berichtjes van je te krijgen. Jij bent eigenlijk de enige op het hele forum waarmee ik gericht vraag hoe het gaat en het in de gaten hou hoe het er voor staat met jou. Grappig eigenlijk he!!!
Al gun ik alle andere meiden ook alle geluk om zwanger te worden. Het is veel werk om op iedereen alsmaar te reageren en alles te onthouden. Als ik tijd over heb of ze kunnen echt wat aan mijn antwoord hebben dan reageer ik wel.

Het zijn nu nog een aantal spannende dagen voor je. Er lijkt wel geen eind aan te komen, maar eind deze week hoop ik voor je dat het wel duidelijk word.
Wat vervelend voor je dat je niet kan opschieten met je huisarts.
En u wat bloedprikken betreft het is zo gedaan en als je je goed ontspant is het helemaal niet erg.
Ik ben zelf bloeddonor en die naald is nog iets dikker, dus voor mij is bloedprikken geen probleem. Al kijk ik wel altijd even de andere kant op als ze hem erin steekt. Zelf heb ik ook stage op het lab gelopen en heb ik ook bloedgeprikt bij mensen.
Ik zal waarschijnlijk ook bloed moeten laten prikken van de verloskundige. Ik moet daar de 22e heen, dus had me een week vergist.
Is het lang geleden dat je voor het laatst bloed ben wezen prikken??

Heb je ondertussen eventuele andere zwangerschapskwaaltjes???
Ik voel erg weinig.
Als ik 1 dag mijn buik niet een beetje heb gevoeld ben ik een beetje bang dat het fout gaat. Maar ik zal gewoon positief blijven. Gelukkig voel ik dan de volgende dag wel weer iets.

Tot spreeks en ik duim nog steeds

Liefs, Sarah

Bloedprikken gebeurd in de steden meestal in het ziekenhuis of op een lab. In de kleineren dorpen heb je kans dat ze het bij de huisarts zelf doen.
Dit was ik net even vergeten op te schrijven..

Doeiiiiiiii

Tja i heb dat bij jou dus ook dat ik naar jou alleen verhalen typ en zo snel mogelijk reageer. Naar de anderen reageer ik ook wel, maar wat je zegt het kost veel tijd om het bij te houden en...bij wie hoort ook al weer wel verhaal. Dus je gaat volgende week donderdag naar de verloskundige Ga je alleen? Spannend joh. Nou ik ben juist nu niet meer zo misselijk (geen goed teken he) heb wel de hele tijd een gevoel ik mijn buik dat ik volgens mij ongi moet worden of zou dat tussen de oren zitten. Zelfs mijn man heeft gisteren testen gehaald. Volgens mij is hij ook zenuwachtig (hihihih) hij is daar meestal heel nuchter in behalve nu echt grappig. Nou ik heb toen ik een jaar of 15 was voor het laatst volgens mij bloedgeprikt en toen ben ik onderuit gegaan. En inderdaad ik hou hier absoluut niet van. Dat is hetzelfde als kinderen op school pijn hebben of huilen dan kan ik daar slecht tegen. Laatst was ik bij iemand op kraambezoek en dat kindje lag te huilen en die vrouw zij koelbloedig tegen mij ach joh het is net zijn huiluurtje en ze ging gewoon verder met kopjes bakken beschuitje smeren enz. nou daar kan ik dus absoluut niet tegen. Dus tja, ik en kinderen??!!! Maar goed het went vast allemaal. Tja meer heb ik eigenlijk zo niet te melden volgens mij heb ik alle vragen beantwoord en ik ben gewoon benieuwd naar dit weekend en natuurlijk naar volgende week donderdag wat er bij jou allemaal gaat gebeuren bij de verloskundige. Ach misschien ga ik vanavond nog wel testen als ik de spanning niet meer volhoud.

liefs wies

Terug
Bovenaan