voor wilma en andere mama' met vroege vogels!

Hoi allemaal,

onze zoon werd de laatse week steeds om 5 uur wakker en wilde dan eten! Hij nam geen speen en zo werd mijn slaapgebrek langzaamaan opgebouwd!!
Ik las gisteren de tip van het cb van wilma, waarin stond dat kinderen die vroeger komen om te eten, honger hebben. We hebben Stijn gisteren 240 ml in plaats van 200 ml gegeven tijdens de laatste voeding en ...... vanmorgen kwam hij om half 7!!! JOEPIE!!
Ik hoop dat dit de oplossing is!
Ik ben benieuwd naar wilma's ervaring en die van andere mama's die hetzelfde probleem hadden!

groetjes,
Kiki

Wat heerlijk voor je!
Maar Christian huilt om zijn speentje (= troost), niet om eten... Dus het zal hier niet zo werken...   Ik hou mijn vingers gekruist, sinds ik in het ziekenhuis opgenomen ben geweest begint hij op z'n vroegst om 5:45 uur te huilen (nu al 5 nachten op een rij). Dat is al een hele verbetering tov 3-4 uur!!

Succes verder!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (21 weken)

he hoi,

ook ik heb Jasmijn gister wat meer gegeven. en het was eerst vanmorgen half 6 maar dat kwam omdat ze mijn vriend hoorde die naar zijn werk ging. ik heb haar de speen gegeven en toen was het 7 uur! joeppie!!!

Terug
Bovenaan