Hoi lieve meiden,,
Wel 1 buisje bloed is er van mij afgenomen vandaag,,,het is de moeite niet waar,,,wilde bijna nog vragen,,,doe ook maar even testen op hcg,,,,maar nee, dat kan ik niet maken he? Vrijdag dus bellen ben erg benieuwd!
Ik heb vroeger (jaartje of 15) wel eens gekampeerd met een vriendinnetje en vond dat (toen) helemaal geweldig echt een avontuur! En ik vind het ook heel gezellig dat je conctact het met de medekampeerders, maar om het nu nog eens te doen,,,wie weet zeg nooit nooit!! Misschien straks met de kinderen!!!Hoe staat het met klussen el,,,nog altijd om de dag?? Wanneer moest jij nou ook alweer bloed prikken,,,ben het even kwijt,,morgen??
Kiki hoe staat het met jou?? Was het gezellig op school,,,blehhh en dat nog eens in de avonduren,,wij hebben deze week 10-minuten gesprekjes,,ook zo leuk!! verder nog kwaaltjes of is alles rustig,,word nu wel erg spannend hoor! Ik heb ontzettend last van mijn borsten, maar heb ook 2 dagen mijn borstspieren getraint, dus ik denk dat dat het is!! Ik weet het echt niet hoor,,,of het deze x raak is,,,met vlagen denk ik YES, maar dan slaat die twijfel weer toe en dan denk ik droom maar lekker verder!! Afwachten dus,,,,Ik weet ook nit wannneer ik eventueel kan gaan testen i.v.m die onregelmatige cycles,,,eerst maar even die belafspraak afwachten vrijdag,,,of ik uberhaupt wel een eisprong gehad heb!!
We spreken elkaar,,,el ik hoop dat je er nog even op kan vanavond!!
Liefs moi xxxxx