Voor Winnie

Hoi, nou ik vind het niet erg hoor, ik lees ook verhalen die niet voor mij zijn. Ik denk dat iedereen die op het forum zit wel snapt dat het over de hele wereld te volgen is. Wees welkom, wat mij betreft, en klets gerust lekker mee!

Liefs, el

Hoi lieve meiden,,

Wel 1 buisje bloed is er van mij afgenomen vandaag,,,het is de moeite niet waar,,,wilde bijna nog vragen,,,doe ook maar even testen op hcg,,,,maar nee, dat kan ik niet maken he? Vrijdag dus bellen ben erg benieuwd!

Ik heb vroeger (jaartje of 15) wel eens gekampeerd met een vriendinnetje en vond dat (toen) helemaal geweldig echt een avontuur! En ik vind het ook heel gezellig dat je conctact het met de medekampeerders, maar om het nu nog eens te doen,,,wie weet zeg nooit nooit!! Misschien straks met de kinderen!!!Hoe staat het met klussen el,,,nog altijd om de dag?? Wanneer moest jij nou ook alweer bloed prikken,,,ben het even kwijt,,morgen??

Kiki hoe staat het met jou?? Was het gezellig op school,,,blehhh en dat nog eens in de avonduren,,wij hebben deze week 10-minuten gesprekjes,,ook zo leuk!! verder nog kwaaltjes of is alles rustig,,word nu wel erg spannend hoor! Ik heb ontzettend last van mijn borsten, maar heb ook 2 dagen mijn borstspieren getraint, dus ik denk dat dat het is!! Ik weet het echt niet hoor,,,of het deze x raak is,,,met vlagen denk ik YES, maar dan slaat die twijfel weer toe en dan denk ik droom maar lekker verder!! Afwachten dus,,,,Ik weet ook nit wannneer ik eventueel kan gaan testen i.v.m die onregelmatige cycles,,,eerst maar even die belafspraak afwachten vrijdag,,,of ik uberhaupt wel een eisprong gehad heb!!

We spreken elkaar,,,el ik hoop dat je er nog even op kan vanavond!!

Liefs moi xxxxx

Yes,,,,morgen word ik inderdaad 30!!!Ik vier het zaterdag, en als ik dan geen borreltje neem is dat wel raar, maar ik wil nog niet testen,,,ik zeg wel na 1 slok dat het mij niet smaakt!!

Liefs moi xxxx

Ja hoor, daar ben ik weer, al weet ik niet of mijn berichtje ook verstuurd kan worden (de verbinding valt steeds weg)
Goed, een buisje dus, valt wel mee gelukkig. En heb je een grote 'wond'? We gaan namelijk van het weekend naar mijn ouders (kamperen) en ik zou niet weten hoe ik dat dan weer moet verkopen. Nou ja, het hangt er natuurlijk ook vanaf wie er prikt. Pffff, ik heb wel eens een blauwe plek gehad bijna zo groot als een bierviltje, maar toen hadden ze vier buisjes uit mij getapt. "Goh, el, hoe kom je aan die blauwe plek?" "Oooh, van de trap gevallen!" Haha, ik zie het al voor me!

Moi wat ben je toch super optimistisch over je 30e verjaardag! Ik was in een megacrisis (da's een tegenhanger van een midlifecrisis) toen ik bijna 30 werd. Maar toen was mijn leven ook niet helemaal optimaal. Dat heb je als je foute keuzes maakt (is helemaal goed gekomen daarna hoor, mijn verstand kwam ook met mijn dertigste!)
Ik ben benieuwd hoe dat gaat als ik 40 word. Ik heb voor mijn lief destijds een surpriseparty georganiseerd. Lachen hoor, ik nam hem mee uit eten en ondertussen verzamelde de visite zich bij ons thuis. Toen we naar huis gingen zei hij:"Ik doe thuis mijn pyjama aan en dan ga ik lekker op de bank liggen" Haha, dat viel even tegen....

We zijn nog steeds aan de klus hoor. Vanmorgen was mijn temperatuur 36,8 dus mijn ei is al geweest denk ik. Nou ja, een paar keer nog om het af te leren...

Liefs, el.

Hoi el,

Ik heb er geen enkel probleem me om 30 te worden ik vind het juist bijzonder en een mooi rond getal!! Ik zit nu veel beter in mijn vel dan dat ik begin 20 was hoor!! Veel stabieler, ik heb een fijne relatie een mooi huis, nog geen vast werk, maar wel leuk werk en hopelijk binnekort wat meer zekerheid!! En we zitten nu in de race voor een kindje,,,Allemaal leuke dingen dus!!

Ik krijg ook meestal een blauwe plek rond de plek waarin geprikt is, maar nu nog niets te bekennen. In mijn pauze snel naar het ziekenhuis geraced (lekker hoor zo`n pauze, kom je echt even van bij) maar voor een goed doel uiteindelijk!!

Dus jullie gaan er weer van tussen van het weekend!! Het word mooi weer geloof ik!!

Ik heb geen idee of ik mijn ei al gehad heb,,,en of ik misschien zwanger ben,,,soms voel ik een zeurend gevoel onder in mijn buik, maar dan denk ik dat zal wel wat anders zijn, ik heb er een hard hoofd in el!! We zullen zien!!!

Gewoon door gaan met klussen hoor,,niet geschoten is altijd mis!!!!

Weltrusten el,,,

Liefs moi xxx

Terug
Bovenaan