voor Winnie

En ook van mij bedankt lieve Winnie!

We waren al zo lang met zijn viertjes aan het kletsen, dat je moeilijk loskomt van elkaar, ook al is de helft nu wel zwanger. Zal best vervelend zijn te lezen dat een ander wel zwanger is, maar er staat duidelijk boven dat het voor ons is! Natuurlijk kunnen we naar een ander forum verhuizen, maar daar 'horen' Janna Nienke en moi dan weer niet (dat heb ík niet bedacht hoor, dat zal wel weer een anoniem bedenken dan)
De andere kant van het verhaal is natuurlijk dat het voor meiden die nog niet zwanger zijn ook heel pijnlijk is om ons op het febforum op te zoeken!

Nou ja, daar zullen we niet uitkomen ben ik bang. En om te voorkomen dat het hier een ordinaire scheldpartij wordt, stel ik voor dat Kiki en ik duidelijk aangeven voor wie het oproepje bedoeld is (doen we volgens mij al...) en om het onderwerp hierbij te sluiten.

Liefs, el.

Hoi El en Kiki,

Dames hardstikke gefeliciteerd met jullie zwangerschap enne... natuurlijk mogen jullie hier berichtjes blijven plaatsen. O.a. voor steun en opbeurende berichten natuurlijk!!!! Maar ook gewoon voor jullie zelf, ik heb me hier niet aan gestoord hoor, volgens mij had alleen een anoniem daar iets negatiefs over gezegd, of niet???
Nou ja, als je je naam er niet eens onder wilt zetten..... zou me maar niet druk maken.
Ik vind het wel leuk om te lezen hoe het met jullie gaat, ook als is het bericht niet voor mij bedoeld.

Gewoon gezellig blijven schrijven hoor.

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan