Hello,
Goed om wat van je te horen ! Wij zijn dit weekend lekker een weekendje naar Noordwijk geweest, lekker relaxed geweest en gisteren een avondje onverwacht naar de Lion King: da's een echte aanrader !!! Geweldige voorstelling, we vonden dat we wel wat hadden verdiend na die mk. Ik las net ook je berichtje van het lekken, je schreef ook dat je na de curettage geen last meer had, had je dat dan vantevoren wel? Ik heb daar helemaal geen last van, heb wel gelezen dat Miep ook last ervan had (klopt toch?), maar die was ook wel iets verder. Ik weet het niet, misschien goed om het even op te nemen met de vk?
Vervelend dat je een rotavond had na je met al die zwangeren... Met mij gaat het wel goed, heb het vooral heel erg druk gehad en daardoor weinig tijd om erover na te denken. Ik heb op zich niet veel moeite met zwangere vrouwen, twee vriendinnen van me zijn ook zwanger en bijna uitgerekend, maar daar kan ik goed tegen. Ik had het wel vorige week toen een ander meisje vol trots vertelde dat ze zwanger was, toen had ik wel zoiets van, dat had ik ook graag verteld! Maar ik (wij) zijn hartstikke positief op dit moment, ik heb m'n eerste menstruatie gehad en we gaan er helemaal voor, volgende maand zijn we zwanger!!! (klinkt stoer he!, ik hoop het wel en zie het nu ook echt positief in!!!). Ik kan het nu goed een plaatsje geven denk ik, maar ik zie ontzettend op tegen weer zwanger zijn en dan die eerste maanden doorkomen.... maar dat heeft volgens mij iedereen hier wel.
Meid, goed weer wat van je te horen en ik wens je veel sterkte, 'khoop dat je iets wijzer wordt over het lekken!
Liefs Solleke