Voor WITGEELKRUISJE

A

Anoniem

Guest
Ik ben benieuwd of jij bent overgestapt op de hypo alllergene  (?)  voeding zoals je  schreef  nav mijn berichtje 'pijn tijdens flesvoeding'. Zo ja, zie je verbetering?? Ik vind het namelijk het proberen waard, maar dufr het niet. De kleine krijgt vanaf week 2 Omneo (tegen darmkrampjes), ben zo bang dat als we overstappen naar andere voeding dat de krampen weer erger worden bij hem.
Ben erg benieuwd naar jouw verhaal!!!

Hallo,

Wij waren dus eerst 2 keer bij een osteopaat geweest en merkten toch niet echt verbetering   (hoewel we wel sterk in zijn behandeling geloofden)
Verona kreeg ook droge vlekken in haar hals en armplooien.   Dus zijn we vrijdag in samenspraak met de osteo overgestapt naar Nutramigen 1.   Al van de eerste dag merken we lichte verbetering die zich stilaan verderzet.
Tegen de krampjes geven we haar Colikind druppeltjes, ook heel goed.
We doen ook een half schepje Gaviscon poeder in haar fles, en merken toch dat ze dan bij het opboeren niet zoveel last heeft.

Verona had niet duidelijk de symptomen van allergie (geen uitgebreide uitslag, niet overmatig spuwen, geen diarree,..) maar je ziet dat dit niets wil zeggen.
Onze oudste dochter was trouwens aan 6 maanden van haar allergie af en konden we terug naar andere melk.
Nutramigen is wel vrij duur.   Ik betaal 15 euro voor een doosje van 400 gr waar ik maar 4 dagen mee verder kan.   Maar als het helpt.

Heidi

ik moet er ook nog bijzeggen dat die voeding een heel slechte smaak heeft.   Daarom mogen we er van de artsen wel een canderel of natrena tabletje indoen.   Anders wordt dat afgeraden, maar bij deze voeding mag het blijkbaar wel.

Hou me ook op de hoogte van je beslissing en de evolutie.   Ik weet dat het enorm lastig kan zijn.

Heidi

Terug
Bovenaan