voor woedel over msn

Hoi Woedel (sorry naam vergeten)

Ja euh lastig, ik ben ook een digibeet maar ik zal je een beetje begeleiden. Heb je hotmail? Dan kun je je messenger openen (als je die hebt natuurlijk) of open een nieuw account. Zie hotmail.com verder doe ik het wel al je me je e-mail adress geeft die je dan gaat gebruiken nodig ik je wel uit op mijn lijst ok?

Ik hoop dat je het snapt anders laat me het ff weten

sorry voor late reatie ik was joshua ff in slaap aan het wiegen (zo warm om te slapen voor de kleintjes)

grt suuz mv joshua 8-2-07

euhhh, snap ik het?
Ik ging naar hotmail en klikte op messenger, dan moet ik iets installeren en daarna moet ik het alleen maar steeds weer installeren... iets openen? Waar?
(wat erg!!!)

Ik heb toen wel een berichtje gemaakt en ik gebruikte steeds de link om er te komen. Misschien kan je me toch even helpen. Mijn email is rosannehoogers@hotmail.com

bedankt!

Rosanne

quote: woedel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-06-2007 19:46:26'));

euhhh, snap ik het?
Ik ging naar hotmail en klikte op messenger, dan moet ik iets installeren en daarna moet ik het alleen maar steeds weer installeren... iets openen? Waar?
(wat erg!!!)

Ik heb toen wel een berichtje gemaakt en ik gebruikte steeds de link om er te komen. Misschien kan je me toch even helpen. Mijn email is rosannehoogers@hotmail.com

bedankt!

Rosanne

Ja lastig euhh ff denken.... Ik heb dit zelf ook niet gedaan, maar mijn zusje.. Kan je dan als je de boel gedownload hebt niet op je buroblad zetten?
ik kan je dan wel uitnodigen maar hoe je de lijst openkrijgt geen idee.

Iemand anders met een tip???

grt suuz mv joshua 8-2-07

Terug
Bovenaan