voor Woedel

Even een eigen topic openen.
Om op je vragen terug te komen :)))))

De leeftijden;15jr jongen,12 jaar jongen,10 jaar meisje,7 jaar meisje,5 jaar(bijna 6   11juni jarig)meisje,4jaar meisje,1jaar(bijna 2       25 juni jarig)meisje en morgen 9 weekjes jongen,moet altijd wel even tellen of ik er geen vergeten ben hoor hahaha.
Aandacht komen ze geen van allen tekort,we hebben met ieder van hen tijd "ingedeelt"in de dag,ze gaan ook allemaal verschillende tijden naar bed en dan is er tijd voor iedereen.
Nee het gaat hier niet zoals vroeger,ik heb van af het begin al gehad dat wij de ouders zijn en niet de kinderen ,ookal zijn de 2 oudsten 15 en 12 jaar.Ze passen wel af en toe op,das wel erg fijn,dan hoef je geen vreemd iemand in huis te halen.
Momenteel zitten er 5 op school vanaf groep 1 en ik heb nog 2 kindjes volledig thuis,Alyshia (bijna 2) zal over ong half jaartje naar peuterzaal gaan en dan wordt t weer wat drukker,maar nu valt t reuze mee!
De afwasmachine gaat hier 1x per dag aan en dan is ie helemaal vol,dus dat valt ook reuze mee(misschien ligt t aan de techniek van t inpakken hahaha)
We denken wel dat ons gezinnetje nu compleet is,al twijfel ik nog wel een beetje,maar ja je moet een keertje stoppen he?
We zien wel wat de toekomst ons zal brengen.,ik ben ook al 35 jaar dus wordt ookal "oud"

En jij?hoeveel kinderen heb jij?

heb je nog meer vragen stel ze gerust hoor :))))

liefs Caro

Ha Caro, Ik lees even mee, want ik vind het wel erg leuk om te lezen hoor, zo'n groot gezin!!!! Ik heb er nu twee, maar ik wil er wel een bij nog , maar mijn vriend twijfelt nog heel erg (gaat meeer de kant van niet op zeg maar), maar daar is het ook gewoon nog te vroeg voor...(naomi is 12 weken)

Ik kan me er nix bij voorstellen hoe jullie dag er uit ziet hoor, ik vind dat ik het al druk heb, maar bij jou moet het echt wel af en toe spits zijn, maar wel gezellig!!!

Groetjes yvonne

Hai Caro

Ik had bijna over dit bericht heen gelezen, zeg! Het is hier met vlagen ook zo druk. Dan staat zo'n berichtje ineens ver onderaan...
Leuk dat je me eens mee laat kijken in jouw gezinnetje. Jij bent idd al vroeg begonnen. Ik ben nu 33 en heb 'maar' 1 zoon Loek van 3,5 maand. Vind ik al druk... . Volgens mij zou ik zo'n groot gezin niet aankunnen... Ach, je zal er in groeien. Er komt hier vast nog een tweede. Ik wil wel, maar niet nu. Mijn man twijfelt en wil absoluut voorlopig geen kind erbij. En of wij aan meer dan twee gaan komen...?? Ik denk het niet.
Ik heb vast nog vragen, maar ben nu even druk. Lees even snel bij hier, schrijf wat en ga dan aan mijn huishouden wat doen. Kort maar, want Loek slaapt meestal niet langer dan 45 min. Voor ik ergens aan begonnen ben, kan ik alweer stoppen...

Groetjes

Rosanne

hee woedel,

Deez is idd die lieverd van alle plaatjes...is al heel lang bezig geweesr om zwanger te worden en is nu dus eindelijk gelukkig zwanger!!! dus je had het goed hahaha denk, ik meld het je ff...succes met loek, hopelijk gaat het al beter met hem sinds het inbakeren.

liefs sweety en justin ( 9w)

Hallo Sweety

Wanneer is Deez uitgerekend? dan zal ik haar een berichtje schrijven op 'haar' forum. En met Loek gaat het best goed. Hij slaapt gemiddeld 4x 1 uur op een dag. Soms alleen maar 45 min en soms ineens een keer langer. Vanmorgen ineens 2 uur en 15 min (wel de eerste 1,5 uur lekker samen in het grote bed...) Hij ligt nog steeds ingebakerd. Dinsdag naar het CB en we zouden moeten gaan afbouwen, maar ik houd mijn hart vast... Wij zijn bang dat we weer terug bij af zijn dan. Hij sliep pas in de maxicosie zonder bakerdoeken.... na 20 min wakker van het harde wrijven in zijn gezicht! We zullen zien... ik kan niet altijd zijn handen blijven vastbinden.

Groetjes
Rosanne

ik heb helaas geen idee wanneer ze is uitgerekend...was al op zoek naar haar forum maar kan het ff 1 2 3 niet vinden...ze heeft wel een eigen site en typt wel nog op moeilijk zwanger worden forum geloof ik! maar ik denk dat ze op ons topic van caro en mij wel weer keertje reageerd!!

justin slaapt alleen overdag wat moeilijker, behalve vandaag hahahah slaapt hij de hele dag!!! snachts slaapt hij 6 uur dus das lekker en met de BV gaat het gelukkig ook goed. laat even weten hoe het afbouwen gaat van Loek???

succes liefs sweety en justin

Terug
Bovenaan