voor wondernetje en andere meiden!!ik ben na 1 jaar klussen bij de dokter geweest!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
ik ben vandaag bij de dokter geweest en toen ik het verhaal vertelde over dat we zo graag kinderen willen begon er al een traan te rollen het is zo gek maar ik wilde helemaal niet huilen!!we  zijn nu een jr bezig,en heb tegen de dokter gezegd dat we 15mnd bezig zijn dus ff klein leugentje voor eigen moet kunnen!!
hij vroeg hoe mijn cyclus was en ik zei dat dat helemaal goed zat  kon ook de klok er bijna op gelijk zetten wanneer ik ongi werd nou dat was prima en toen vroeg hij of de seks goed was en of we het op  de juiste tijd seks hadden en ik zei ja hoor dat hou ik helemaal bij dat zit  wel goed
nu heb ik morgen een klein onderzoekje  bij de dokter zelf hij gaat ff kijken naar me eierstokken en baarmoeder dat kan hij voelen en hij gaat wat naar binnen kijken ppff lekker maar ik heb het er wel voor over natuurlijk,en mijn vriend heb een andere dokter maar ik mag zijn  zaad dan  meenemen  morgen hij  zei dat doe ik wel ff hier dat maakt me niet zoveel uit dus dat vond ik wel relax en nu moet ik 2 mnd mijn tempratuur opnemen en dan weer langskomen bij hem,want 2 mnd had hij al genoeg aan dus daar kan ik wel mee leven dus meiden morgen de keuring van mij en het zaad van mijn vriend    en dan weet ik wat meer en nu 1 voordeel en 1 nadeel we zijn vrij van het werk maar het nadeel dat zaad gaat nu in een potje mm beetje zonde he?
we blijven positief hoe zenuwachtig ik ook ben -jes voetbalgek xx

Hoi,
Nou sterkte morgen!
isdenk ik heel normaal hoor als je een traantje laat rollen als je voor zoiets naar de dokter moet, is vooral de spanning wat er uit gaat komen en dat er misschien nu snel er iets aan gedaan kan worden. ik hoop het voor jullie en dat het maar snel zo mag wezen!!
een klusje kan je toch wel missen hihihi
je hebt in iedergeval wel een leuke, aardige dokter zo te horen....
Groetjes Renata

He meid,

Sterkte met je onderzoek (lijkt me niet prettig)!
Hopenlijk is alles in orde bij je en heb je volgende maand het geluk dat het ineens raak is!!

Ik duim voor je!

Gr. Ilona

Sterkte, doet jou ha de tests zelf voor het zaad.

Mijn hubbie moest naar het zkh brengen. Ha ha komt ie daar met zijn potje (moest binnen zoveel tijd bij het lab zijn), midden in de hal staat de balie hij zegt zacht wat hij komt brengen ja hoor laat hier maar staan.....
Hallo het mag toch niet zo lang staan en dat in een hal waar alle mensen binnenkomen. Hij vnd het niet zo leuk :)

hoi hoi

nou meid succes morgen bij de dokter en wens je sterkte ... je moet mar zo denken het is voor een goed doel.....

en als je je kwakkie van je mannetje meeneemt ben je niet alleen...hihihihih

ik denk aan jullie

liefs tobi

Succes vandaag.
Fijn dat de dokter je serieus nam.
Je hoort maar wat vaak dat stellen na een bezoek aan de dokter de volgende maand zwanger zijn!

Liefs TeHa

Dat lucht op he?! Dat er wat gebeurt en dat je meer zekerheid krijgt!!! Vond ik wel in ieder geval (en vind ik nog steeds want morgen alweer een onderzoek bij de gyn). Mijn   huisarts deed zelfs niks by the way; zaadonderzoek moest bij ons via het lab en ik werd meteen doorgestuurd naar een gyn. Vreemd dat dat overal anders gaat. nou hou ons maar op de hoogte!!!

groetjes kim

Terug
Bovenaan