Voor Wondernetje

A

Anoniem

Guest
He Meisie!

Oh sorry dat ik zo lang niets heb laten horen, maar ik heb vrijdag proberen in te loggen op werk en kwam er gewoon niet in...????

En onze computer thuis is kapot, dus moet stiekem op werk doen, nu ff snel mijn moment gepakt omdat ik alleen zit!

Las net je berichtje van gister... Hoe gaat het met je??? Heb zoveel aan je gedacht laatste dagen.

Met mij alles naar omstandigheden goed! Ben laatste dagen echt heel ziek 's ochtends, maar wil niet klagen uiteraard want ben super blij om!
Twee september heb ik mijn eerste echo, kijk er zo naar uit.

Afgelopen weekend aan ouders verteld. Had gedichtje en voor beide rose-wit sokje en blauw-wit sokje. Was zo speciaal en intens!!! Vooral bij mijn eigen ouders, die wisten wel dat we bezig waren en dat het nu dus eindelijk zo ver is, echt zo gehuild, veel spanningen eraf denk ik..
Bij mijn vriends ouders was het ook erg fijn, zijn ook erg blij!

En nu hebben we ook besloten om te gaan trouwen in november. Eerst voor de wet en pas over paar jaar met feest en trouwjurk etc.. Houden het heel klein met gezinnen en de oma's, uit gemeentehuis taart en koffie of wat dan ook en 's avonds lekker uiteten met zijn allen. Heb er heel veel zin in!

Nou hopelijk kan ik wat vaker kijken hier, sowieso vrijdag weer! Maar goed ik beloof maar niets!

Succes met alles!

xxies

Hoidiehoi!!!

O, wat ben ik blij om van je te horen. Ik maakte me al een beetje zorgen. Ik bedoel, zo hoorde ik iedere dag van je, en zo was je ineens weg. Maar goed alles gaat dus verschrikkelijk goed met je!!!!????

Watfijn dat je al zo snel voor een echo mag zeg!! Zal wel het mooiste moment van heel je leven worden. Ik moet het nog even doen met mijn trouwdag, maar dat is dan ook zeker een hele mooie ervaring. Nou ja, jij gaat het dus ook ervaren. Wat GAAAAF!!!!!!!!!!!!!! Hebben jullie het samen besloten of heb je een aanzoek gehad??? (ben altijd in voor een beetje romantiek hahah) Enne wel slim hoor om het twee keer te doen, dan hoef je geen positietrouwjurk aan maar kan je alles gewoon goed doen. En twee keer een feestje is ook niet weg toch????

Bij mij gaat het wel, maar ben wel een beetje verdrietig eigenlijk. Ik had deze maand voor het eerst echt een heel goed gevoel erbij.......... Maar goed, we gaan vrolijk (over een paar dagen vast wel weer haha) verder. Ik heb wel een beetje moeite met alles wat er in mijn omgeving gebeurt. Zo is mijn nichtje dus wel zwanger. Ik had met haar via msn zeg maar hetzelfde contact als met jou. Alleen van jou wiat ik het heel vroeg, en zij kwam precies toen ik zelf de moed verloor...... Ook hoorde ik gisteren dat mijn buurvrouwtje bevallen is. Het hangt nu dus helemaal vol met ballonnen op de galerij. Is iedere keer beetje moeilijk als ik er langs loop. Stom he?? Maar ja, mijn tijd komt echt nog wel. Ik heb nu mijn nieuwe nod op 18 september. Is ook mijn verjaardag. Heb tegen mijn man gezegd dat, als hij me zwanger maakt, hij dan geen   cadeautje meer hoeft te kopen haha. Nu hopen dat hij luistert.

Ik hoop gauw weer iets van je te horen, want heb je wel een beetje gemist!!!!
Heel veel liefs Annet

Sorry voel me echt schuldig, maar komt echt door onze rot computer dat ik niet kon reageren en nu moet ik het ook kort houden, zodra computer terug is laat ik snel weer iets horen!!

Veel succes met alles en houd de moed!!!
xxx

Niet schuldig voelen hoor!!!!!!!!!!!!!
Zo bedoelde ik het niet, ben alleen blij dat je er weer even bent. Weet nu tenminste dat alles goed is.....

Liefs Annet

Hallo!!!

Vanochtend pak ik weer ff mijn kans!! Heb niemand achter me zitten die mee kan kijken!!!
Oh gister al cadeautjes gehad van mijn ouders, sokjes en heel lief knuffeltje een hondje, echt tranen schoten weer in mijn ogen.. Ben sowieso al een emotioneel iemand, maar nu heel erg!
Ook had mijn moeder een zwangerschapsdagboek gekocht, maar dat had ik zelf al, dus mag ik iets anders uitzoeken, dat gaat wel lukken in dat winkeltje!!!

Hoe voel je je vandaag, weer beetje beter??? Hoop het zo!

Liefs Sam

Joh, wat leuk, je eerste cadeautjes!!!!
Met mij gaat het weer stukken beter hoor. Ik ben de hormonen van het ongesteld zijn nu wel weer kwijt, en ben weer vol goede moed. Altijd de eerste dag heel chagarijnig, maar nu een beetje extra. Nu gaat het weer goed.

Lief dat je nog aan me denkt.....(snif)
Knuffels, Annet

Terug
Bovenaan