voor wondernetje

A

Anoniem

Guest
oke dit is net zo'n lastige als ik zelf had...haha fijn antwoord he
alleen ik vraag me wel af wat je de eerste 14 dagen had, want ik had het namelijk zo dat ik aldoor rond de 36, 2 had en vanaf dag 13 36,6 en dat was dus ook mijn eisprong geweest toen had ik nog een paar dagen hoog en daarna net als jij weer een paar dagen wat lager...daarna weer hoger.
als ik het zo zie denk ik dat je in ieder geval je eisprong gehad hebt en waarschijnlijk al in het begin...dus dag 14 het kan inderdaad door weersomstandigheden komen dat je temperatuur wat verschilt..de 36,6 van vanochtend kan ook en ik wil je absoluut geen valse hoop geven maar het kan een innesteling zijn heb ik me laten vertellen....
ik hoop voor je dat het deze maand raak is want ik weet hoe graag j edat wil, mocht het niet zo zijn dan zal ik je als advies geven om vanaf het begin te temperaturen,
ik zag namelijk toen ineens een temperatuursverhoging...daarna was die af en toe een dag wel lager, maar doodat ik zwanger was weet ik dat het bij de ene verhoging raak was.
ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen beetje vaag antwoord maar meer kan ik er niet van maken haha

succes ermee!

liefs

oh ja en is je cyclus altijd 5 weken?
die van mij was namelijk de maand ervoor nog 34 dagen en nu dus maar 27/28

haha nog even hoor anders als je een vrij regelmatige cyclus hebt en die 5 weken duurt dan is die misschien op 4 september geweest, want toen had je ook een verhoging...
dus 1 van die 2 tja hier heb je nog niks aan he

Wauw leetje, je wil niet weten hoe blij ik met je antwoord ben. Ik word zo onderhand echt een beetje gefrustreerd hoor. Inderdaad zal ik gewoon de hele maand tempen volgende maand (als het nodig is) Maar vvoorlopig ga ik even als een gek duimen dat het een innesteling was vanochtend. Ik had het dus blijkbaar toch niet zo gek gedacht met die 14 dagen. Ik bedoel, als iedereen 14 dagen voor nod zijn eisprong had was het wel heel makkelijk toch?? Ik dacht al dat het echt een gemiddelde moest zijn......

Ik wil je echt heeeeeeeeel erg onwijs verschrikkelijk ontzettend bedanken dat je dit, in je moeilijkste periode, voor mij hebt willen doen. Vind ik echt ongelovelijk lief van je!!!!!!!
Ik zal je op de hoogte houden hoe het met me gaat, en hoop   dat jij snel herstelt en een heeeeeeeeerlijke vakantie hebt.

Ik heb trouwens stiekem even je verhaal gelezen op het parilforum, zat echt met een brok in mijn keel. Lijkt me echt het ergste dat er is.......

Meis, heel veel sterkte
Heel veel liefs Annet

Nou, ik ook nog even dan......haha

Ja, mijn cyclus is al een hele tijd steeds vijf weken, maar vorige maand met ovulatietesten kon ik mijn ei ook al niet vinden op de laatste datum van babybrabbel. Ik heb dus goeie hoop

Hee welterusten!!
Liefs Annet

Terug
Bovenaan