Voor Wondernetje

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Hoe is het nou? Weet je al meer? Ik denk dat ik toch ongi aan het worden ben. Toen ik gisteren vanuit mijn werk naar huis ging voelde ik ineens die al te bekende pijn en vanmorgen een beetje bruinverlies.........  

Ach, vanavond eerst maar eens naar een feestje en dan kan ik morgen altijd nog aan de Ben & Jerry's!!!

Groetjes,
julide

hallo,

ik ben ook errug benieuwd hoe het met je gaat!!!
Laat snel ff wat van je horen....

hoop dat het bloeden is gestopt..

succes ,

liefs Bri

Hee meiden

Wat onwijs lief dat jullie aan me denken zeg!!
Maar, het is helemaal mis hoor. Ik loop echt helemaal leeg.
Heb dus vandaag de huisarts gebeld en een afspraak gemaakt. Nu mag hij me gaan vertellen hoe het nou zit. Inderdaad dacht de assistente ook dat het misschien een hele vroege miskraam was (net als bij teha geloof ik) en dat het daarom zo vroeg is. Nu kan ik me daar verder niet druk om maken, want dat schijnt veel vaker te gebeuren. Zie het maar als een positief iets.

Maar goed, op naar volgende maand. Ik hou nu dus maar 30 dagen aan (dan mag ik eerder testen hahaha) maar het zullen er wel weer 35 worden.

Meiden onwijs bedankt voor jullie medeleven.
Veel liefs Annet

Hey Annet, knap dat je er toch positief tegenaan kan kijken.
Ik dacht zelf altijd dat miskramen gepaard gingen met veel pijn enzo ..... niet dus.
Had er vorige maand dus misschien ook één.

Nogmaals sterkte ermee.
Ben benieuwd wat ome Doc je te vertellen heeft.

Liefs, TeHa

Hoi Teha

Sja, gisteren had ik wel (weer) even eenrotdag natuurlijk, maar vandaag ben ik al een stuk vrolijker. Ik kan wel down blijven maar dat heeft toch geen zin. We proberen weer vrolijk verder.
Zo'n hele vroege miskraam is eigenlijk nog niet eens echt een miskraam hoor. Het is gewoon (nou ja, gewoon) een eitje wat eigenlijk wel bevrucht was, maar niet is ingenesteld. Je lichaam schijnt dat dan ietsje eerder te kunnen gaan afstoten.
Overigens heb ik wel veel meer buikpijn dan anders. Ik heb vandaag voor het eerst sinds ik van de pil af ben, weer een pijnstiller ingenomen.
Maar goed, niet getreurd, alles komt goed.
Dinsdagochtend ga ik naar de dokter en dan hoop ik eigenlijk dat hij al iets wil doen. Natuurlijk kan het ook zijn dat hij eerst die tweede temperatuurlijst wil zien........

Ik ka nu lekker slapen, morgen vier ik mijn verhaardag, dus wordt een drukke dag.
Dikke kus Annet

ER IS ER ÉÉN JARIG HOERA, HOERA
DAT KUN JE WEL ZIEN DAT BEN JIJIJIJIJIJIJIJJIJIJ
*wijst*

Lieve Annet, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik hoop dat je een heeeeele fijne dag hebt vandaag met heeeeel veel kadootjes.

Dikke kus,

TeHa

Lieve Annet...

Van harte gefeliciteerd met je verjaarsdag meid... en nog heel veel gelukkige en gezonde jaren toegewenst..!                          

liefs.. Bats

O, ik ben echt zo gelukkig met jullie!!!!!! Stond er net al een berichtje met als naam
"voor jarige wondernetje" lees ik hier nog meer felicitaties........
Zit echt een beetje te snikken nu..............
Heb een hele leuke verjaardag gehad en ben eigenlijk nog een beetje aan het vieren. Wilde alleen even "mijn vriendinnetjes" in de gaten houden.

Lieve lieve lieve meiden, hartstikke bedankt. Weet niet wat ik zonder jullie zou moeten!

Heel veel liefs en knuffels Annet

Terug
Bovenaan