voor wondernetje

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik ben gister terug gekomen van vakantie en las dat jij niet zo'n leuk nieuws had....ik had echt het gevoel dat het deze maand raak was bij jou...
ik wil je toch een beetje hoop geven, ik temperatuur namelijk ook zoals je misschien nog wel weet en bij mij gaat de temperatuur na mijn eisprong soms ook heen en weer...een paar dagen hoog dan ineens een paar dagen weer laag..aan het eind blijft hij wel hoog.
maar ik ben dus wel zwanger geraakt, helaas ging het bij mij mis maar ik kan dus wel zwanger raken...
dus geef de hoop nog niet op hoor!

groetjes leetje

hmmm altijd fijn zulke verhalen....die geven weer hoop......dus Annet volgende ronde is ie raak he!!!!

liefs Bri

Hee Leetje!!!
Heb je een fijne vakantie gehad meis....?
Hoop dat je weer een beetje bent uitgerust en je weer met frisse moed (en vooral vrolijk!!) met ons meedoet.

Wat lief dat je nog aan me denkt. Sja, ik was gisteren eventjes de weg kwijt. Vandaag heb ik wel het gevoel dat ik de hele wereld weer aankan. Weet je, als het weer niet lukt mogen we naar de gyn, en dan weten we waar we aan toe zijn.... Dat zal voor mij wel aardig wat schelen want ik ben een beetje een cotrolefreak....

Maar, wel heel lief dat je je goede ervaring (hmmmm) met mij wil delen. Ik hoop dat jij snel weer zwanger zal zijn, en dat ik hetzelfde als jij in elkaar steek. Dan is er dus weinig aaan de hand met me.

Lieverd, heel veel succes maar weer en dankjewel.
Heel veel liefs Annet

Ps. Bri, dankje, we duimen.............haha weet jij alles van

Terug
Bovenaan