Voor Wondernetje

A

Anoniem

Guest
He Annet,

Ik heb net je verhaal gelezen over je schoonmoeder en nou, ik vind het echt niet te geloven!!! Wat moet jij je kl*te voelen zeg! Tja, ik kan ook zeggen, trek het je niet aan, maar daar heb je ook niks aan want tuurlijk trek jij het je aan! Ik heb namelijk ook een zus die zich niet echt in ons en de situatie interesseerd. Vreselijk irritant is dat! Maar goed, ook hieraan heb je niks.

Meid, ik zou graag willen dat ik het voor je kon veranderen, maar dat gaat niet. Ik vind het wel erg fijn dat jullie er met zijn tweeën wel dezelfde mening op na houden. Het is en blijft erg goed om te praten met elkaar! Je weet, je kunt ook altijd bij mij steun zoeken. Ik zal je mijn privé-mailadres geven: roelensilvy@home.nl dan kun je me altijd mailen en kunnen we elkaar gemakkelijk over vanalles en nog wat op de hoogte houden.

Sterkte meid!!!

Veel liefs,

Sil

Hee Sil

Nou, jouw reactie slaat echt alles hoor!!
Van alle lieve reactied ei ik hier altijd lees, is dit wel
eentje die hoog in de top 10 staat hoor.

Ik ben vandaag even nog wezen shoppen voor een
prive-sinterklaas met mijn mannetje. Even lekker de
deur uit, en aan iets anders denken..... Hoewel ik het
even moeilijk had toen ik voorbij Miss Etam liep. In de
etalage hing positiekleding, dus ik ben gauw de andere
kant op gegaan....

Ik ga je zeker maile trouwens. Heb je misschien ook msn??
Heel veel liefs Annet

Hey Annet,

Tja, alles doet je er nu aan denken he? Pfff, het valt allemaal niet mee zo. Maar goed, leuke dingen gekocht voor je prive-Sinterklaas-met-je-mannetje?

Mijn MSN-adres is roelensilvy@zonnet.nl en mijn mailadres is roelensilvy@home.nl, dat is dus net een andere provider. Ik zal hem openzetten, ik probeer hem vandaag de hele tijd bij te houden (als mijn mannetje  de computer  zodadelijk niet in gebruik neemt). Tot zo hopenlijk!

Dikke kus Sil

Terug
Bovenaan