Voor wondernetje

A

Anoniem

Guest
He Anet,

Zag net op dit forum dat je een berichtje achter had gelaten dacht direct nieuwe toppic openen om ff je aandacht te trekken!!

Ben zo benieuwd hoe het met je gaat, 14 wkn al weer zwanger, super blij voor je!

Vervelend van je zorgverzekeraar dat het zo onduidelijk is... ik ben bij vgz verzekerd dus helaas kan ik je niet helpen....

Voor mij zijn het de laatste loodjes. Nu 35.1dag zwangert! Ben sinds vorige week thuis van werk. Helaas verplicht, zou eigenlijk as do. laatste dag hebben maar ivm opening van 1 cm en erg last van harde buik(en) verplicht rusten. twee keer per dag twee uur... en tussendoor ook rustig aan. niet poetsen etc... nu na een week voel ik me stukken beter, harde buik is weg dus goed teken!
Morgen terug voor controle ben erg benieuwd of opening groter is geworden en hoe en wat verders...
Kindje ligt nog in stuit, dus zoals het ernu naar uit ziet wordt het een keizersnee.. Omdat mijn vruchtwater aan lage kant is zal draaien heel moeilijk worden, maar wil het wel proberen...

Maar genoeg over mij ben benieuwd naar jou, hoe je je voelt etc etc...

Liefs Sam

Hee meissie!!!!

Wat leuk om weer eens van je te horen.
En wat spannend voor jou allemaal. Ik kan me zo voorstellen dat je wel een beetje tegen een ks opziet. Lijkt mij tenminste doodeng..... Maarre....die openig, kan dat gaan kwaad dan? Of kan het misschien betekenen dat je eerder gaat bevallen?? Zou mooi meegenomen zijn toch?? Ik zal weer als vanouds voor je gaan duimen hoor!!

Met mij gaat alles hartstikke goed! Ik voel me goed, heb een geweldige echo gehad. Wauw, wat mooi is dat zeg. We zagen echt een heel klein spartelend mensje met alles erop en eraan. Echt mooier dan ik had durven hopen..We hebben zelfs een hele mooie foto van een handje met vijf vingertjes, dus daar hoeven we na de bevalling alvast niet meer naar te vragen....haha

Ik ben nu vandaag 14 weken en 3 dagen zwanger en ben nog steeds behoorlijk in de zevende hemel. Ik kan het ook nog totaal niet bevatten....hihi Het blijft zo gek. Ik vond het ook zo raar om op de echo het kindje te zien schoppen, terwijl ik er niets van voelde.....Echt bizar... Ondertyussen heb ik al mijn kleding maar een beetje naar achteren geschoven, en ben ik een nieuwe garderobe aan het aanleggen. Je begint het echt al te zien, dis ik ben supertrots. Heb al een aantal van die buikbanden in huis, die ik ook gewoon al draag. Dan kan iedereen het zien!!

Vrijdagavond toen ik op het koor was, dacht ik tijdens het zingen (op een moment dat ik er niet op lette, dus is objectief volgens mij.....) een schopje te voelen. Ik was superblij. En zaterdag voelde ik nog een keer wat. Ik kan niet wachten tot ik het regelmatiger ga voelen. Maar weet ook dat dat nog wel een tijdje kan duren..... Jij zal er vast alles van weten ondertussen......

Hee meis, hou me op de hoogt van hoe het met je gaat!!
En stuur me vooral veel foto's (via email???) van je mooie baby!!
Heel veel sterkte de komende weken
Heeeeeeele dikke knuffels Annet

He wat leuk zo snel! Maar al schoppen, das wel heel vroeg met 14 wkn...?? Ik voelde onze uk rond 22 wkn voor het eerst.. nu idd heel veel, vooral nu ik zoveel rust... En ook ik leef nog steeds in een roes.. die wkn zijn voorbij gevlogen kan ik wel zeggen...
je leeft van ene controle naar andere en dan naar het kamertje wat komt etc, zo leuk allemaal! En wij maar denken dat het nooit zou gaan lukken he!!!!

Opening wil niet zeggen dat het kindje eerder komt, kan zelfs zo zijn dat het ingeleid moet worden....
Ja zie wel beetje op tegen keizersnee.. omdat ik zo graag zelf het kindje ter wereld wil zetten.. maar heb nu wel me erop ingesteld dat het op ks uitdraait dan kan het alleen maar mee vallen he...
Heb afgelope donderdag uitleg gehad van vroedvrouw tijdens ctg scan (hartje luisteren en bewegingen worden gemeten en evt weeen) dat was wel prettig. Nu weet ik wat me ongeveer te wachten staat. Bv avond ervoor al in ziekenhuis slapen en voorbereidingen die ze dan treffen... scheren, steunkousen aanmeten etc etc.. weet niet of dta overal zo gebeurt hoor maar bij mij in ziekenhuis dus wel
Morgen mag ik op controle laat je nog wel wat weten!
Gyn had me aangeraden als kindje beweegzaam is op mijn knieen en ellebogen te leunen dat vergroot de kans op draaien... tis proberen waard he.. maar heb niet gevoel dat het is gebeurt afgelope week... we zien het morgen!

Geniet ze! En hopelijk heb je snel duidelijkheid over je kraamzorg!

Liefs

Haha natuurlijk ben ik snel. Ik zit een spelletje te doen, en tussendoor lees ik wat hier allemaal gebeurt....haha ben een echt internet-nerd....

Hee, maar spannend allemaal. Dus als jij iets voelt hang je ondersteboven op de grond....haha sorry, als ik het zo opschrijf lijkt het wel grappig. Misschien heb je wel (weer hihi) alle geluk van de wereld en beval je nog op de gwone manier...

Weet je eigenlijk al wat het wordt?? En heb je het kamertje al helemaal klaar voor gebruik??? Wij gaan als het goed is van de week kijken voor meubeltjes, want het duurt toch 10 weken voordat alles binnen is. EN ik wil graag alles klaar gaan maken......Ben niet zo heel erg geduldig hihi.

Ik vond het trouwens ook wel heel vroeg voor een schopje, maar de vk zei dat het soms perongeluk wel kan. En dat je het soms gewoon niet voelt wanneer het wel al kan omdat je op dat moment gewoon te druk bent. Ik vond het hoe dan ook geweldig. En ga er ook gewoon lekker vanuit dat het al wat was. Het voelde ook echt heel anders als alles wat ik tot nu toe heb gevoeld. Dat voelde trouwens ook allemaal een beetje als steekjes. Dus een beetje vervelend gevoel (niet echt zeer, maar anders snap je het misschien niet) Dit was echt een plopje.....echt een soort kriebel ofzo....
Ach, ik ga er vanuit dat dat het is, en zoniet......dan merk ik vast wel een keer hoe het echt moet voelen....

Leuk als je me op de hoogte houdt, ben errug nieuwsgierig....
Liefs Annet

Je hebt helemaal gelijk, gewoon van genieten!!! Plopje is idd wel juiste omschrijving!! Het is zo fijn als je het dadelijk meer gaat voelen en echt contact hebt, ook voor je man/vriend heel leuk! Die merken voor de rest niet veel he maar dan hebben ze ook echt contact. Ik heb het kamertje nu sinds 2 wkn helemaal klaar, wilde ook echt op tijd zijn hoor. En nu ik zo thuis ben komen te zitten helemaal blij dat ik het op tijd af had want nu kan ik gewoon niet meer zoveel zelf... Had toevallig ook net de week alle kleertjes, rompertjes, slabbert, spuugdoekjes, hydrofiel luiers etc etc gewassen, dus daar hoef ik me geen zorgen meer om te maken! Ons kamertje zou eigenlijk na 12 wkn maar door een beschadiging op kast is het uiteindelijk met 15 wkn gekomen, maar dat was nog op tijd voor ons. Zo leuk , iedere dag ga ik wel paar keer kijken en de music mobiel aan doen...
We weten nog niet wat het wordt, al word ik wel steeds nieuwsgieriger!!! Hebben alles met appeltjes groen en groen aangekleed en donkere meubels, tis echt heel mooi geworden, al zeg ik hetzelf! hahahahah
Nou we gaan zo filmpje huren, tenminste man lief mag dat gaan doen en ik lekker meekijken dan is de maandag ook zo weer om! Zo tellen we de dagen af he!

Tot morgen, oke!?

Je hebt helemaal gelijk, gewoon van genieten!!! Plopje is idd wel juiste omschrijving!! Het is zo fijn als je het dadelijk meer gaat voelen en echt contact hebt, ook voor je man/vriend heel leuk! Die merken voor de rest niet veel he maar dan hebben ze ook echt contact. Ik heb het kamertje nu sinds 2 wkn helemaal klaar, wilde ook echt op tijd zijn hoor. En nu ik zo thuis ben komen te zitten helemaal blij dat ik het op tijd af had want nu kan ik gewoon niet meer zoveel zelf... Had toevallig ook net de week alle kleertjes, rompertjes, slabbert, spuugdoekjes, hydrofiel luiers etc etc gewassen, dus daar hoef ik me geen zorgen meer om te maken! Ons kamertje zou eigenlijk na 12 wkn maar door een beschadiging op kast is het uiteindelijk met 15 wkn gekomen, maar dat was nog op tijd voor ons. Zo leuk , iedere dag ga ik wel paar keer kijken en de music mobiel aan doen...
We weten nog niet wat het wordt, al word ik wel steeds nieuwsgieriger!!! Hebben alles met appeltjes groen en groen aangekleed en donkere meubels, tis echt heel mooi geworden, al zeg ik hetzelf! hahahahah
Nou we gaan zo filmpje huren, tenminste man lief mag dat gaan doen en ik lekker meekijken dan is de maandag ook zo weer om! Zo tellen we de dagen af he!

Tot morgen, oke!?

Tot morgen, oke!?

Vond het al verdacht lang duren, ttsja 3x hetzelfde verhaal... raar forum hoor...
Doeidoei

Terug
Bovenaan