voor wy2006

A

Anoniem

Guest
he wy2006.

Ik zit met precies hetzelfde probleem als jij. Ik moest vorige week vrijdag ongi worden maar werd het dus niet. Inplaats daar van kreeg ik die maandag ervoor een beetje roze slijm en bruiniig slijm...en dat heb ik drie dagen gehad, Ik heb onwijs pijn in mn borsten..speciaal als ik geen bh aan heb..bijv in mn pyama zit. En mn tepels worden hard zonder dat ik het koud heb en dan doen ze echt verrot zeer.

Ik ben ook gister bij mn huisarts geweest...in eerste instantie voor iets anders maar begon er toch maar ff over. Moest ok in een potje plassen maar ja had net thee op dus ja die was negatief. Heb afgelopen maandag ook negatief getest...dar was ik twee dagen overtijd.

Mn huisarts zegt dat ik niet uit kan gaan van die dagen dat dat mn ongi was omdat ik helemaal geen boed heb gehad en ik normal echt dood ga van de pijn de eerste dag.

Nu ben ik dus een week overtijd en weet eigenlijk helemaal niets.

Wordt jij hier niet ook knettergek van. Mn huisarts zei dat ik nu elke week moest gaan testen en als ik nog niet ongi ben geworden op mn volgden nod dag dat ik terug moets komen want dan zou ze een bloedtest gaan doen...fijn...waarom niet gister dan??

Maar goed...hoop dat er voor snel duidelijkheid komt. Heel eerlijk...ik wil liever nu enorm ongi worden zodat ik weet waar ik aan toe ben...dit vind ik maar niets!!

knufje

Heej 1981,

Heel fijn dat ik iemand gevonden heb die precies hetzelfde heeft als ik!
Ik voel me ook klote! Gewoon ook geen enkele voortekens meer van RD, weet niet eens of ik ze gehad heb.
Gisteren mijn urine bij de dokter gelaten, kreeg vandaag telefoontje dat ik toch een blaasontsteking heb, dat hebben ze uit de urine die ze op kweek hebben laten staan.
Ze schreef een antibiotica kuur voor, heb gevraagd of dat schadelijk kon zijn een eventuele zwangerschap. Ze zei: je zw.test was toch negatief?