voor wy2006

A

Anoniem

Guest
he wy2006.

Ik zit met precies hetzelfde probleem als jij. Ik moest vorige week vrijdag ongi worden maar werd het dus niet. Inplaats daar van kreeg ik die maandag ervoor een beetje roze slijm en bruiniig slijm...en dat heb ik drie dagen gehad, Ik heb onwijs pijn in mn borsten..speciaal als ik geen bh aan heb..bijv in mn pyama zit. En mn tepels worden hard zonder dat ik het koud heb en dan doen ze echt verrot zeer.

Ik ben ook gister bij mn huisarts geweest...in eerste instantie voor iets anders maar begon er toch maar ff over. Moest ok in een potje plassen maar ja had net thee op dus ja die was negatief. Heb afgelopen maandag ook negatief getest...dar was ik twee dagen overtijd.

Mn huisarts zegt dat ik niet uit kan gaan van die dagen dat dat mn ongi was omdat ik helemaal geen boed heb gehad en ik normal echt dood ga van de pijn de eerste dag.

Nu ben ik dus een week overtijd en weet eigenlijk helemaal niets.

Wordt jij hier niet ook knettergek van. Mn huisarts zei dat ik nu elke week moest gaan testen en als ik nog niet ongi ben geworden op mn volgden nod dag dat ik terug moets komen want dan zou ze een bloedtest gaan doen...fijn...waarom niet gister dan??

Maar goed...hoop dat er voor snel duidelijkheid komt. Heel eerlijk...ik wil liever nu enorm ongi worden zodat ik weet waar ik aan toe ben...dit vind ik maar niets!!

knufje

Heej 1981,

Heel fijn dat ik iemand gevonden heb die precies hetzelfde heeft als ik!
Ik voel me ook klote! Gewoon ook geen enkele voortekens meer van RD, weet niet eens of ik ze gehad heb.
Gisteren mijn urine bij de dokter gelaten, kreeg vandaag telefoontje dat ik toch een blaasontsteking heb, dat hebben ze uit de urine die ze op kweek hebben laten staan.
Ze schreef een antibiotica kuur voor, heb gevraagd of dat schadelijk kon zijn een eventuele zwangerschap. Ze zei: je zw.test was toch negatief?
Ik zei: ja maar zolang ik nog niet ongesteld ben, is er nog altijd een kans dat ik zwanger ben, dus ik wil graag weten of die kuur kwaad kan.
Ze heeft dit toen aan de apotheker doorgegeven en die hebben mij een kuur gegeven die niet schadelijk is voor de ongeboren vrucht.
het is mij wel goed, beetje m`n baby dood maken als die in mijn buik zit.
Echt waar ik was zo pissig : "je test was toch negatief".
Ik begrijp heeeeeeel goed in welk schuitje je zit.

Ik heb me zitten bedenken, mijn vriend en ik hebben precies 7 december gevreeen (8 dec was mijn eisprong), als je daar vier weken bij opteld, dan kan ik nu ook nog niet helemaal goed testen of dat ik zwanger ben.... is dat een rare gedachte of zoek ik gewoon naar loze redenen waarom mijn ongi niet komt?

xxx

ps. heb je msn ofzo, kletst ook wat makkelijker en kunnen we elkaar up to date houden!

Heee,

Ik weet het eigenlijk niet of dat zo werkt. Volgens mij moet je gewoon positief kunnen testen op  de dag van je NOD. Maar goed...das bij mij dus ook niet het geval.

Hoe gaat het met jou? Ga je morgenochtend testen?

Ik heb vanochtend getest en wat denk je...harstikke negatef. Niet eens een mini vaag streepje. Wordt je toch niet goed van. Ondertussen wordt ik wel wakker van de pijn in mn borsten als ik op mn buik slaap. Schiet mij maar lek. Vind het zo raar!
Maar ik ben op het moment ook ziek..daarom was ik naar de dokter geweest. Misschien heeft dat er iets mee te maken?? Heb het natuurlijk niet gevraagd aan dr...lekker dom!
Net als jij met je blaasontsteking. hahah..dat is onze nieuwe theorie.

Gaat het al wat beter met je? Ik ken er alles van...blaasontsteking. Heb het zon 30 x gehad. Doet verrot zeer.

Hoeveelste ronde zit jij nu...of had je dat ergens geschreven?? Ik zit nu  in ronde 7 of ja..ronde 8....als ik nu gewoon ongi was geworden vorige week is dit ronde 8. Lekker vaag allemaal. Geestelijk zit ik nog in ronde 7 en ik hoop nog steed dat het raak is ook al heb ik nu 3 x negatief getest.

Er is een meid hier die pas na twee maanden positief had getest,..wordt niet goed bij die gedachte!!!

Ik ben dit weekend niet thuis...oud en nieuw vieren bij vrienden...met maar 2 glaasjes wijn hahaha.

Mijn msn is: S_van_der_wende@hotmail.com

De beste wensen voor het nieuwe jaar en ik hoop voor ons allebei dat het een vruchtbaar jaar wordt..het liefst in de maand januari hahahhaha

Knufje

ja ben ik weer. Vergat wat te schrijven....

Wat dom kunnen dokters en hun assistenten soms toch zijn...omdat je test negatief is betekend het nog niet dat je niet zwanger bent!!!

Ik heb dus een of andere infektie aan mn luchtwegen en vertelde de dokter dat ik zwanger probeer te worden en dat ik dus overtijd was maar dat mn testen negatief waren...nou heb dus niets geen medicijnen gekregen hoor. Voel me dus nog zo ziek als een hond...je moet er wat voor over hebben.

Mn dokter vroeg ook hoe oud ik was en hoelang ik bezig was. Toen zegt ze tegen me....ooohhh 25...dan ben je nog jong. Dan hebben we absoluut geen haast!!!

Kon dr wel WURGEN!!

Als wij kinderen willen kan het niet snel genoeg gaan!! Wat een ppiiiieeppp dokter!! hhahaha...moest er ff uit. Ze zei dat het soms wel 1,5 jaar kan duren....nou..bekijk het ff dat vind ik echt lang duren hoor!!! Ik ben nu al 7/8 maanden bezig en ik wordt nu al gek. Helaas heb je het niet voor het zeggen, maar 1,5 en dan pas stappen ondernemen vind ik echt te lang duren. Maar ja..ik zei natuurlijk helemaal niets! Fijn!

Nou ja..genoeg gezeurd!

Knufje

Terug
Bovenaan