Voor XXX en iedereen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb echt het gevoel dat mijn lichaam me in de maling neemt!

Afgelopen vrijdag voelde ik mij helemaal niet goed, steekjes onder in de buik, ongipijnen, koppijn etc. Van zaterdag op zondag had ik 's nachts zo'n pijn dat ik haast niet op zij kon draaien. Ook last van de borsten etc. Echt het gevoel dat het nu raak kon zijn.

Ik heb namelijk nog geen drupje bloed of iets bruinigs gezien en nu nog steeds niet. Maar omdat ik niet meer met die onzekerheid kon leven, heb ik maar een test gehaald en wat denk je negatief. BAAAALLLLLL, snif, snif. Echt het gevoel dat me lichaam me in de maling neemt. Ik heb dus nog steeds nergens last van en dit is echt heel erg frustrerend. Dus nu wacht ik tot ik ongi ben en dan krijgen jullie van mij de nieuwe datum voor de nod-lijst.

Mijn cyclus is dan waarschijnlijk ook weer verandert. Kan iemand mij vertellen waar ik mij dan aan moet houden, aan de langste cyclus???

P.S. ik wens verder iedereen veel klusplezier en degene die zwanger zijn van harte gefeliciteerd. Geniet ervan.

Groetjes,
Sharon

Hoi Sharon,

Las net je berichtje balen zeg,ik hou zelf wel altijd mijn langste cyclus aan zit je altijd goed,komt je ongi eerder das dan pech hebben denk ik dan maar,maar dat vind ik beter dan valse hoop.
Mijn NOD is nu 5 nov.ronde 3.
Ik blijf je volgen suc6

Liefs Nadine.

Nou ik hoop voor je dat het raak is. Ik ben helaas weer eens keurig op tijd ongi geworden nadat ik een week last heb gehad van misselijkheid. ach........
Succes,XXX

Terug
Bovenaan