Voor XXX en iedereen

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

Hier alles goed. Ik zit nu op de dag 20 en nog steeds blijft mijn temp laag/normaal. Toen we bij de gyn waren zag hij geen eitje meer in mijn eileiders. Dus waarschijnlijk had ik mijn eidsprong al gehad. Maar mijn temp is nog steeds laag. Dat schijnt bij sommige vrouwen zo te zijn, dat ze niets aan een temp.lijst hebben. Heb ik weer !!! We zullen wel zien deze maand.

Lieve XXX,

A.s. vrijdag weer naar de gyn, en dan maar hopen dat je uitslagen krijgt. Ik vind dat wel raar. Wij waren bij de gyn en we waren s'ochtends nog door de HA gebeld. Dat telefoontje hadden we gemist. Toen we aan de gyn vroegen wat de uitslag kon zijn, keek hij gewoon in de computer en kon de uitslag zo zien. Was allemaal wel goed, alleen wilden ze dat mijn vriend nog een keer zaad komt inleveren. Morgenvroeg om 8.30 moeten we het nog een keer inleveren. En qua bloedtesten ?? Al 2 keer geprikt en nog steeds geen uitslagen ??? Ik heb bloed laten prikken die dag dat we voor het eerst bij de gyn waren en als ik deze maand wel ongi wordt, moet ik op dag 10 terugkomen. Idd om te kijken of mijn eitjes "klaar" zijn. Dan zou ik ook meteen de uitslag krijgen van de bloedtesten. Zo zie je maar dat niet elk ziekenhuis hetzelfde handeld. Maar goed, hopelijk krijg je ze vrijdag !!! En alleen maar goed nieuws !!!! Heel veel succes vrijdag en hou mij op de hoogte, oké ????

Een dikke knuffel van Biaggi

Hi Biaggi,
Bij mijn laatste afspraak bij de gyn (was een follikel meting en een samenlevingstest;waarbij ik overigens gelijk uitslag kreeg van alles;ook het zaadonderzoek) vertelde mijn gyn dat ik helemaal niet meer moets tempen, omdat dat toch vaak niet klopt! Volgens mijn tempcurve had ik mijn sprong rond dag 19, en nu was ik dag 14 bij de gyn en deze wist mij te vertellen dat t ei binnen 72 uur sprong.Morgen vrijen zei hij, dat was de beste dag....
Biaggi:Succes verder met je onderzoeken, als ik volgende week ongesteld wordt moet ik de HSG onderzoek laten doen.. Dan hebben we bijna alle onderzoeken achter de rug, t manneke moet nog een keer zaad inleveren in maart (moet 6 weken tussen zitten ), want kwantiteit en kwaliteit was matig..Tenminste niet slecht!
XXX: ook veel succes verder met de onderzoeken en uitslagen!

Tot toi simoon

hai biaggi en simoon.ik hoop dat de volgende uitslagen ook goed voor jullie uitpakken. groetjes van kaatje

Terug
Bovenaan