Voor xxx

Bedankt voor je reactie! Fijn he dat er meieden zijn die precies hetzelfde mee gemaakt hebben. Nu doel ik natuurlijk niet op de mk op zich, maar wel op het feit dat het bij ons allebei de vorige x meteen raak was en dat het helaas ook bij ons allebei mis is gegaan.
Ook ik ben al een paar dagen behoorlijk zenuwachtig, terwijl ik volgende week donderdag pas hopelijk niet ongi word!
Hoop voor ons dat de tijd tot dan snel zal gaan...

groetjes, Chris

Hoi Christel,

Ja, spannend he? Ik zit in dezelfde spanning als jij, heb ook volgende week donderdag mijn NOD!!! Ik probeer maar veel afleiding te zoeken, want anders word ik gek van de zenuwen.

Succes!!!

Liefs Nikki

Hoi Christel,hoe is het met de zenuwen ?
Nou, bij mij slaan ze erg toe. Ik voel mij namelijk de afgelopen twee dagen niet zo lekker. Beetje misselijk gevoel en steken in m'n borsten,duizeligheid en erg erg erg moe. Maar nou hebben wij de laatste week veel rotnieuws gehad dus kan het ook van de zorgen zijn. Ik heb mijn laatste menstruatie gehad op 31 maart dus is het nu afwachten wanneer het weer komt. Voor mijn mk had ik een zeer regelmatige cyclus dus ik ben wel erg benieuwd hoe het nu gaat.
We hebben dus als het goed is zo'n beetje dezelfde NOD datum ??? Ik heb net voor de goede moed weer 3 testen besteld bij babybrabbel. Ik vind het prettig als ik ze alvast heb liggen.
Nou tot schrijfs weer ! XXX

ps: hoop jij stiekem dat het deze keer weer in een keer raak is ?

Terug
Bovenaan