Hoi Flower !
Kom net even op het forum en lees je berichtje aan mij. Wat leuk,dat doet mij goed ! Het is heel goed gegaan. Ik had een vrouwelijke gynaecologe,maar een nieuwe sinds een week of 2. Er is een inwendige echo gemaakt,een uitstrijkje en ze heeft met de eendebek gekeken en ook eentje in opleiding. Dat was minder pettig,want die zat zowat te roeren met die eendebek. Er is een hele lijst ingevuld en als ik de eerst volgende menstruatie heb moet ik op dag 3 bloed laten afnemen. Vandaag zit ik op dag 6 dus net te laat. Jammer.... Mijn vriend moet ook een gevuld bakje brengen dus wij hebben al de lsape lach net gehad. Morgen moet ik de fert.kliniek bellen voor een afspraak en zij nemen het over. Ik was gewoon ingepland bij de gynaecologe,maar had meteen bij hun moeten komen. Het hoofd van die afdeling kwam zelfs om dat uit te leggen en kruiste direct een hoop andere te testen dingen aan op alle lijsten. Ook weer iets positiefs. Ik heb echt een heel goed gevoel van vandaag. Wie weet geeft die plotselinge rust snel resultaat !!! Ik heb er een paar uur gezeten doordat alles uitliep, maar dat was het wel waard. Ik heb mij voorgenomen om dit alleen hier te bespreken en met mijn ouders,want anders krijg je nog meer vragen. Ik ben nameijk erg open en zou dat best iets minder willen zijn. Nou,tot schrijfs weer. Groeten,XXX