Voor Yenna...

Hoi Yenna,

Ik las dat je uit Schijndel kwam. Ik heb daar namelijk familie wonen. De zus van mijn vader. Haar ex-man (rare vent)  hàd er vroeger een muziekschool.
Hij heet Jan buil, maar heb die man in geen jaren meer gezien.
Mijn tante woont er wel nog met 2 van de 4 kinderen. Ze woont in de Andoornstraat.

Ken je ze toevallig?

Esmé mv Kay

Hoi Esme ( sorry maar ik weet echt niet hoe ik dat streepje op de e krijg...)

Ik ken die Jan Buil niet, ik kom eigenlijk zelf uit Berlicum, een heel klein dorpje vlakbij Schijndel.
Maar de Andoornstraat, die ken ik wel.
Is ook toevallig !!

Jij komt uit breda toch ?
een neef van mij woont daar met zijn vrouw en kindje, ze heten Mario, Corina en Amber van de Berg, ik zie hun verder nooit, maar misschien ken je hun ..

Groetjes Marina.

Nee ken ze niet,.. woon ook pas sinds 2 jaar in Breda.

Maar die Jan Buil is een erg bekende in Schijndel omdat hij daar een grote muziekschool had, vandaar dat ik het me even af vroeg. Schijndel is zo groot niet

Mijn tante heet Coby (doet daar schijnbaar veel bij een tennisvereniging ??) en haar kinderen heette Jasper, Sjoerd, Marieke en Freek. Misschien zegt jou dat iets?

Nee, zegt mij niets, en inderdaad zo groot is schijndel niet....

Zal eens aan m'n mannetje vragen of die hem kent, hij komt wel echt uit Schijndel ( nou ja Wijbosch eigenlijk )

Groetjes Marina.

Ach ja,.. niet belangrijk hoor.

Ben d'r ook niet zo trots op dat hij met mijn tante getrouwd is geweest.
Hij heeft 3 jaar stiekem  een relatie gehad met mijn tante's beste vriendin. Toen hebben zijn kinderen heb de deur uit gegooit..

Zo heeft   iedereen  wel een "freak" in de familie haha..

Esmé

PS: Links van de enter-toets zit de toets met " en als je deze toets 1x  indrukt gevolgt door een E dan komt het streepje er vanzelf op! Succes

Hoi!!!
Ben vorige week nog in de Andoornstraat geweest om een nieuwe fiets voor Roos te kopen. Kom er bijna nooit maar las dit net toevallig, slaat natuurlijk nergens op maar goed.
Heb toevallig sint-inkopen in Schijndel gedaan vorig jaar, best leuk om een middagje te schoppen, wie weet kom ik je er ooit tegen!!! Spreek dan maar gewoon iedereen met een kinderwagen aan, hahahahaha!!!!
groetjes Danielle.

Hoi,

Ja, best leuk he, winkelen in Schijndel...
Kom je hier ook in de buurt vandaan? ( of heb ik ergens niet goed gelezen...)

Heb je ergens een foto geplaatst van jezelf?
dan spreek ik tenminste de goede persoon aan met een kinderwagen haha....

( zoveel mensen in Schijndel lopen met een kinderwagen )

Groetjes Marina.

Hoi Marina,
Ik kom uit Vught, redelijk in de buurt.
Helaas ben ik -nog- niet zo handig met foto's.
Nou ik zit nu alweer bijna 2 uur achter de laptop, ga toch maar eens stoppen, erg verslavend vanavond.
groetjes Danielle.  

Terug
Bovenaan