voor Yenna

Hoi

Bedankt voor je schema!!!
Ja tycho is ook 06/07/06 geboren!!! leuk jou kindje ook!!! Het dochtertje van poppetje 3/7!!

Hoe doe je dat met het brood wat is je geheim, Tycho kokhalsd de hele zooi bij elkaar en stikt zowat..... echt eng. Zelfs met de melk!!!!

oma heeft ook al smeerworst en appelstroop geprobeert maar dat wil ook niet met en zonder melk????????????/

xx wen (zullen we ook nog ff recent fototje doen wel leuk ter vergelijking????)

Hoi,

Ik heb eigenlijk geen geheim daarvoor...
Yari kokhalst wel een keer tussendoor  maar eet daarna gewoon weer vrolijk verder, ik zou het gewoon elke dag weer een keer proberen, ( misschien een korstje in zijn hand geven??? ) kijken of hij het dan een keer doorheeft. Je kan ook aan zijn melk wat meegranenpap toevoegen, is eigenlijk bijna hetzelfde als brood alleen in de vloeibare variant.( vult alleen  wat meer )
En na een weekje het brood opnieuw proberen. misschien is dat een idee ???

Leuk om ff een foto erbij te zetten voor de vergelijking. Onze knullen zijn bijna even zwaar, alleen Tycho is een stuk groter. Ben benieuwd naar een recente foto van hem.
Hier komt ie..( deze is van een paar weken geleden )
Ik krijg hem niet geplaatst, probeer het later nog wel eens.

Groetjes Marina.

aaaahhh schatje!!! Ik ben aan het werk (HAHAHA) dus nu geen foto ter beschikking!!!

Broodkorst had ik al wel gegeven en dat gaat best goed, raar he!!! Maar jou man die eet het lekker op! ik denk dat ik nog ff geduld moet hebben en iedere dag moet proberen.

Ik kan hem niet alles geven omdat hij ws een allergie heeft voor soja? tarwe? of koemelk vandaar dat hij biologisch brood krijgt ( zit geen koemelk in) wel tarwe overgins

xx wen

O, wat een geweldige fot zeg !!!
Heel mooi !!!

Wat vervelend van die allergieen, hopelijk heeft hij het brood eten snel door, anders elke dag een paar korstjes, krijgt hij toch iets extra's binnen.
Ik ga snel nog ff wat foto's in die leuke topics plaatsen voordat Yenna en Yari wakker worden..

Groetjes Marina

hoi

Het brood is gelukt!!! wel in veel melk.... bah maar hij eet het nu goed op!!! een hele boterham!!!

Doet jou mannetje al kruipen?tycho doet zijn best maar gaat achteruit!!! hahaha

xx wen

Terug
Bovenaan