Voor yourminessweetheaurt

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi.

Bedankt voor je reactie.
Ben nog niet ongesteld, ben zelf nu 3,5wk ong met de pil gestopt.
Veel geklust, om de dag, ook tijdens mijn laatste onttrekking!!!!
Heb al een paar dagen dikkere schaamlippen, dikkere en soms harde onderbuik.
Maar ook gevoelige/pijnlijke tepels en zeurende onderrug, ook soort kramp in onderbuik net of ik ongi moet worden!!!!
Gebruik tarwekiemcapsules en pillen van de etos die bevorderlijk werken voor de cyclus (zitten belangrijke stoffen in) dus stel dat ik toch ongi moet worden dan zou dat volgende week ergens moeten zijn. Wat kan ik nu het beste doen????

Liefs blondje24

Hoi hoi

Ja ik wil je verder geen valse hoop ofzo geven , maar als ik lees waar jij allemaal last van hebt, denk ik echt sterk dat je ZWANGER bent! Al die kwalen die jij op noemt had ik van de eerste ook last van. Ik weet niet waneer volgende week je ongi moet worden of NIET! Ik moet zelf volgende week zondag ongi worden of NIET, en ik wacht maar af tot dan. Ik vind het wel heel moeilijk want ik wil het heel graag weten natuurlijk!! Maar ja ik kan niets anders doen dan wachten. Ik zou tegen jou zeggen wacht nog ff tot de dag van je ongi moet komen, ben je het dan nog niet doe dan de test. Dan weet je het zowiezo dan goed. Want ik ben bang dat als je nu een test doet, dat daar nog niks uitzal komen omdat je nog je ongi dag moet hebben. Na je ongi dag zijn je hormonen in je lichaam zover dat een test het goed zal lezen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!! En dat je nog even kunt wachten! Kunnen we samen gaan afwachten!! Waarom kom je niet bij flair forum? Ik heb daar een topic met nog een paar meiden die ook proberen zwanger te raken of al zijn. We praten daar met zijn allen over zwanger zijn en de kwaaltjes enz en we hebben een tabel waar we alles voor iedereen bijhouden. Is leuk om te doen! Ik lees het wel of je er zin in heb!! Mocht je gelijk overstappe naar flair, dan moet je de baby forum hebben en dan de topic "wie gaat er dit jaar ook nog voor een eerste/tweede kindje" lees het ff door en meld je er bij aan. Lijkt me leuk. Dan blijf ik ook op de hoogte van jou. Als je dat natuurlijk wil!!

P.s ik heet bij flair SweetLady

Groetjes en succes yourminesweetheart!!

Terug
Bovenaan